Khamis, 28 Julai 2011

12 di salak tinggi - Google Blog Search

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Bad Reception - Wireless <b>...</b>

Posted: 18 Jul 2011 12:00 AM PDT

Salam Geng, kalau korang nak tahu status Unifi atau Streamyx kat area umah korang, bleh email kat saya di zaiuse@streamyx.com coz saya bekerja di TM. Cuma saya perlukan No tel umah kalau xda minta no tel jiran atau sapa2 yg berada berdekatan dgn umah atau di salak tinggi atau alamat rumah yg lengkap. Insyallah saya bleh bantu.Saya pun bru bli rumah di Tmn Ixora, maybe siap 2012. Utk general info about Unifi, area penduduk Salak Tinggi dijangka akan dpt menikmati perkhidmatan Unifi pada tahun 2012 sepenuhnya coz Unifi skrg ditawarkan ke seluruh negara mengikut secara berperingkat.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads