Jumaat, 12 Ogos 2011

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


Catering Perkahwinan Mahligai Impian <b>di Sungai Buloh</b>, Desa Coalfields

Posted: 09 Aug 2011 11:50 PM PDT

Catering Perkahwinan Mahligai Impian telah berpindah ke Desa Coalfield, Sg. Buloh, Selangor. Pejabat baru kami kini bukan lagi di Prima Damansara, Petaling Jaya. Ini adalah selaras dengan perkembangan dan kemajuan Mahligai Impian Catering yang telah disokong oleh pelanggan-pelanggan sekalian. Terima kasih kami ucapkan kerana terus menyokong katering kahwin kami.

Berbanding dengan tempat lama, tempat baru kami kini lebih lapang dan luas. Ini bermaksud kami mempunyai ruang yang selesa untuk memasak dan menyediakan juadah makanan seperti katering kahwin. Ini adalah penting untuk memastikan setiap juadah katering yang kami sediakan terutama catering perkahwinan adalah di dalam keadaan yang terbaik khusus untuk hari bahagia anda.

Bagi sesetengah pelanggan yang berada di Kuala Lumpur atau Selangor yang merasakan Sg. Buloh adalah jauh dari tempat kediaman, temu janji boleh diaturkan di luar untuk membincangkan hal-hal penyediaan katering perkahwinan dan sebagainya. Sila hubungi Catering Perkahwinan Mahligai Impian untuk temujanji katering anda yang seterusnya.

catering perkahwinan sg buloh

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads