Sabtu, 18 Februari 2012

12 di bukit raja - Google Blog Search

12 di bukit raja - Google Blog Search


(Live Blogging) Lepaking & shopping @ <b>Bukit Raja</b> K

Posted: 14 Feb 2012 01:34 AM PST



As salam, hello readers...


After sent proposal di Wisma Zelan di Bandar Tun Razak, aku bergegas berjumpa dengan Mr. Andy di Petaling Jaya. After that, baru aku menapak di Klang. Penat dowh! deal 2 client dalam masa yang terdekat, memang OHSEM!


Di Bukit Raja;


Tempoh hari aku ada apply kad reload Starbucks, and today aku dapat minum FREE kat sini, cuma choc bread tu aku beli lah. RM4.90 Baca kat SINI & SINI pasal kad neh.

Shopping: PDI (baju) & The Body Shop (perfume)
2 baju just RM39 saja. Ok lah tu. Aku rembat 2 helai tuk pakai malam ni. Kenapa? malam ni aku nak "date" ngan Tiz Zaqyah. Perfume tu beli pon sebab stok perfume semakin ke paras kritikal! Sedap gak bau perfume OF A MAN ni. nice!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads