Selasa, 17 April 2012

12 di jeram - Google Blog Search

12 di jeram - Google Blog Search


PAS Kuala Selangor: Bersama anak muda mudi <b>di</b> Pantai <b>Jeram</b>

Posted: 15 Apr 2012 03:49 AM PDT




Pantai Remis, Jeram, Kuala Selangor. Satu program meningkatkan kesedaran muda-mudi ke atas tanggungjawab dan adab-adab di pantai telah diadakan di Pantai Remis, Jeram Kuala Selangor baru-baru ini. Program ini adalah anjuran Pengerak Belia Tempatan Zon 5B, Daerah Kuala Selangor yang dipimpin oleh Sdr Mohd Salleh Bin Shaari, Ketua PEBT Zon 5B dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS Kuala Selangor, Jabatan Amal Kuala Selangor serta Nisa Kuala Selangor. Program kesedaran ini adalah bertujuan memberi maklumat kepada muda-mudi terhadap program-program kerajaan negeri Selangor, adab-adab bergaul dan bermacam lagi. Program ini juga disertai oleh sebuah sekolah Maahad Tahfiz berdekatan.


CERITA ABI: Santai <b>di jeram</b>

Posted: 15 Apr 2012 08:48 AM PDT


Peristiwa semalam- selesai abi dan anak2 pergi shopping keperluan harian di bandar Tanah Merah, terus abi meluncur ke Jeram Linang, Pasir Puteh. Santai di hujung minggu demi untuk menghilangkan stress Furqan yang mana asyik teringatkan abi dan rumahnya di Setiu.

Setiap kali abi balik ke TM asyik2 dia bagitau nak pergi Setiu, Sedih abi bila mendengar rintihan dan rayuannya untuk ke sana. Namun apakan daya, masa dan keadaan belum lagi mengizinkan Furqan dan abi hidup bersama. Tunggulah masanya nanti. Akan tiba nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads