Rabu, 9 Mei 2012

12 di ampang - Google Blog Search

12 di ampang - Google Blog Search


THE FLYING KICK: PATUT SAMPAH BERLAMBAK <b>DI AMPANG</b> <b>...</b>

Posted: 02 May 2012 11:35 PM PDT



Semalam, banjir kilat melanda sebahagian daerah Ampang. Dan sebenarnya bukan setakat Ampang sahaja yang banjir kilat, sebahagian besar Lembah Kelang juga menghadapi masalah yang sama.
Namun, pendedahan yang dibuat oleh Sahabat Blogger, KUKUKAKI membuatkan penulis tersenyum kambing, apatah lagi mengingatkan pegawai yang sama jugalah yang menafikan tarian tiang di Pandan Perdana kerana katanya, tidak ada aduan dan laporan dari penduduk setempat walaupun daripada apa yang diketahui, laporan dan aduan telah berpuluh-puluh kali dibuat.

Mungkin bagi kebanyakan orang di Selangor, masih tidak mengetahui bahawa Kerajaan Negeri Selangor telah MEMANSUHKAN PERJANJIAN dengan Alam Flora Sdn. Bhd. dalam hal pengurusan sampah dan sisa pepejal. Mungkin pegawai berkenaan cuba untuk memberi gambaran kononnya Alam Flora Sdn. Bhd. tidak buat kerja sehingga menyebabkan sampah tidak diangkat dan longkang tidak dibersihkan.

Kalau dah nama Pakatan Rakyat, sememangnya puak-puak ini penuh dengan taik dan najis dalam kepala otak mereka.

Bayangkan bagaimana tanpa malu dan tanpa segan, puak-puak Pakatan danrakan subahat mereka boleh menipu secara terang-teangan. Tugas mengangkut sampah dan membuat pembersihan longkang di seluruh Selangor bukan lagi tanggungjawab Alam Flora Sdn. Bhd. Sebaliknya yang bertanggungjawab menjaga sampah dan longkang adalah KRONI-KRONI KHALID IBRAHIM, ZURAIDAH KAMARUDDIN dan AZMIN ALI.

Kalau dalam hal BERSIH 3.0 yang dipersalahkan adalah POLIS. Dalam hal gamba erotik dan lucah Azmin Ali, yang dipersalahkan adalah UMNO dan terkini, dalam hal sampah dan longkang, tidak pula dipersalahkan kontraktor kroni sebaliknya Alam Flora Sdn. Bhd yang tiada kena -mengena dengan sampah danmpembersihan di Selangor lagi.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads