Sabtu, 5 Mei 2012

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


AKAR UMBI: Lokasi Aksi Azmin <b>Di Shah Alam</b>? Pengerusi Portfolio <b>...</b>

Posted: 04 May 2012 07:06 PM PDT

Bila Zuraidah Kamarudin secara terbuka menzahirkan kekecewaan terhadap reaksi "no comment" oleh MB Khalid Ibrahim, jelas bahawa ada sesuatu yang tidak kena dalam kepimpinan PKR, khususnya di peringkat Majlis PimpinanNegeri Selangor dalam menangani foto aksi Azmin Ali yang disebarkan di internet.
Dalam sidang media anggota-anggota Dewan Rakyat dan Dewan Negara PKR sebagai tanda sokongan kepada Azmi dalam mendepani isu Azmin Ali, ternyata mereka dalam keadaan kelam kabut memperbetulkan damage yang telah berlaku.
Malangnya, dek kerana terlalu emosi dan tertekan dengan pendedahan yang mendatangkan mudarat yang amat besar keatas PKR, Zuraidah kelihatan mensasarkan serangan keatas MB yang mengambil sikap lepas tangan dalam menangani isu ini.
Hakikatnya, kenyataan 'no comment' dari Khalid sebenarnya lebih baik bagi diri Azmin. Apakah Zuraidah dan Azmin terlupa bahawa Khalid adalah Pengerusi Portfolio Agama Selangor? Dengan kedudukan ini, Khalid punya kuasa buntuk mengarahkan Bahagian Penguatkuasaan JAIS untuk menyiasat kesahihan maksiat yang dilakukan Azmin.
Ada desas-desus mengatakan aksi yang didedahkan berlaku di kondominium baru di Seksyen 15, Shah Alam. Betulkah?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads