Khamis, 28 Jun 2012

12 di petaling jaya - Google Blog Search

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Tupperware Malaysia: Roadshow Tupperware <b>di Petaling Jaya</b>

Posted: 20 Apr 2012 08:43 AM PDT

Esok saya berada di ROAD SHOW di Area Petaling JAYA. Di roadshow ini saya menawarkan harga yang sungguh ISTIMEWA pada kenalan di Facebook. Datang dan jamu mata anda dengan koleksi peribadi saya yang limited edition serta peluang menjadi AHLI dengan FREE Gift extra yang menakjubkan. datang esok dari jalan 9 pagi hingga 12 tengahari. Jumpa disana. Untuk Lokasi terperinci boleh sms saya 012-3993947 Syamputra Razali

Untuk anda semua.. sesiapa yang datang jumpa dengan saya.. saya akan bagi satu misteri gift dari Singapura. serius.. datang dan kenalkan diri.. tak beli pun tak pe.. saya akan bagi hadiah tersebut.. ada 20 unit sahaja hadiah itu di berikan.. jangan lepaskan peluang keemasan itu !!

untuk anda yang berada di PJ, harus anda boleh luangkan masa, boleh tengok tengok mana yang berkenan..
Jom jumpa di Petaling Jaya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads