Ahad, 3 Jun 2012

12 di rawang - Google Blog Search

12 di rawang - Google Blog Search


Jalan2 <b>di Rawang</b> | http://www.gadistimur.com

Posted: 31 May 2012 05:51 AM PDT

Bukan jalan2 pun sbnrnya tp ayah aku paksa pergi Rawang utk buat akaun? Paksa? Haha, takleh nafikan. Maklumlah, balik kelas tambahan pukul 12.30. Td pun keluar lambat sikit. Tgk2 lps Zohor kena pergi Rawang. Baru fikir nk golek2, huhu. Tp, nak tak nak kena jugak pergi.

Mula2 tunggu mama aku utk keluar dr bank. Lps buat akaun dgn Bank Islam, lega sbb dpt keluar sbb air cond sejuk sgt. Lps tu singgah McDonald sbb mama aku tak lunch lg. Biasalah, dkt sne mcm2 jenis org. Semuanya berpakat nk jd hot je. Faham2 je la ye. Mula2 plan nk makan kentang je tp bila tgk burger, terliur pulak. Last2 order McChicken.

Pertama sekali, aku msti buang sayur dulu. Dari kecik smpai skrg mmg tak mkn sayur. Lps habis buang semua, aku letak sos campur dgn lada hitam dkt dalam. Lepas tu baru aku start makan. Sedap mmg sedap tp boleh meletup lidah aku sbb pedas sgt. Menyesal letak byk sos -__-

Lps habis makan, tiba2 perut aku memulas. Kalau takde org dkt situ mmg aku dh lama menjerit. Itulah, sudahlah dh makan nasi dkt rumah. Lps tu aku pergi tibai burger yg teramat pedas. Agaknya perut aku pun kepedasan, huhu. Dh tak thn sgt, aku bngun pergi tandas. Adoi, tandas kunci pula. Dammit!

Last2, terpaksa tumpang tandas dkt office mama aku. Dgn penuh selamba aku dgn mama aku masuk dlm satu bilik walaupun dh terang2 tulis hanya kakitangan shj dibenarkan masuk. Lme jugak aku melabur. Hasilnya? Tersgtlah lega. Hahaha, tak senonoh betul xD . 

Lps selesai, nk keluar balik dr bilik tu. Aku cuba nk tarik pintu tp berkunci. Panik sebentar. Rupa2nya kena tekan code ape entah kalau nk keluar. Nasib baik ada kawan mama aku kebetulan muncul. Kalau tak mmg lama aku terperap dkt situ -__-

Klah, sayonara!

Triple L

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads