Rabu, 24 Oktober 2012

12 di sungai burong - Google Blog Search

12 di sungai burong - Google Blog Search


Rakyat Dapat Manfaat Melalui Program Jom <b>...</b> - PKM <b>Sungai Burong</b>

Posted: 08 Oct 2012 09:00 PM PDT

9 10 2012

Alam Jaya, 8 Okt    :    Seramai lebih 80 orang warga emas di DUN  Sungai Burong hari ini sekali lagi dibawa untuk menyertai program Jom Shopping di Econsave Alam Jaya Puncak Alam.

Ahli Majlis, Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS), Haji Misran Serman, berkata, Jom Shopping ini adalah merupakan sebahagian daripada program-program Merakyatkan Ekonomi Selangor (MES) yang diperkenalkan oleh Kerajaan Negeri Selangor sejak tahun 2008.

Melalui MES, katanya, setiap warga emas yang telah berusia 60 tahun keatas dan telah mendaftar didalam Skim Mesra Usia Emas (SMUE) akan dipilih untuk menyertai program Jom Shopping di pasaraya-pasaraya terpilih seperti di econsave hari ini.

Diharap dengan adanya program seumpana ini, akan memberi manfaat kepada peserta yang menyertai program jom shopping pada hari ini, ujarnya lagi yang juga Naib Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan

Hadir sama ialah, Pegawai Penyelaras Pusat Khidmat Masyarakat (PKM) DUN Sungai Burong, Ustaz Mohamad Judi Sarjo, Pengurus PKM, Mohd Faizal Mohd Barja, merangkap Ahli Majlis, MDKS, Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampong (JKKK) Sungai Tengi Kanan Baroh, Haji Juhari Satiran dan Pengerusi JKKK Seri Gambut, Mad Janal Nawawi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads