Ahad, 4 November 2012

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Hannah Yeoh Berperanan Hancurkan Islam <b>Di Subang Jaya</b>?

Posted: 03 Nov 2012 06:13 PM PDT

Nampak gayanya DAP telah melatah dengan kenyataan dari Abdullah Sa'amah yang merupakan pengasas Pondok Genting bahawa HARAM , BERDOSA UNDI DAP.Umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihanraya kerana sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP. Agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional yang digolongkan sebagai bukan kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan umat Islam. Perjuangan DAP tidak terima Perlembagaan negara, mereka mahu sama rata Islam dan bukan Islam, kuil dan masjid juga mahu sama rata. Wajib orang Islam dalam PAS, UMNO dan PKR menolak DAP yang mencari jalan hendak menguasai negara melalui undi pada pilihanraya.

Maka DAP melalui Hannah Yeoh telah diberi tugas untuk mengaburi mata umat Islam di Subang Jaya, di Selangor dan di Malaysia bahawa DAP menjaga Islam. Sedangkan Hannah Yeoh inilah senjata mereka untuk menembusi kaum Kristian di Selangor dengan membawa message "RISE UP, ITS TIME TO TAKE SUBANG FOR JESUS!!".

Roketkini – yang mendokong cogankata "Sebangsa SeJiwa" logo Burung Merpati – telah membentangkan pendapat dan wawacara oleh penulis-penulis Melayunya bersabit beberapa isu berkaitan Islam.

Masuk bakul angkat sendiri

Boleh baca di http://roketkini.com/2012/10/29/subang-jaya-cemerlang-di-mata-ketua-audit-negara/

Wartawan Roketkini Iza Suraiya menemubual ahli-ahli majlis MPSJ Rajiv Rishyakaran (Pegawai Pembantu Khas Hannah Yeoh) dan Ken Chia (bekasPegawai Pembantu Khas Hannah Yeoh) beserta dengan Lady Boss mereka itu "untuk mendalami cara kerja MPSJ yang begitu cemerlang".

Menjawab soalan: "Sebagai Adun DAP bagaimana penerimaan orang Melayu terhadap parti?"

Permainan isu agama dan kaum oleh BN:

.
Tu lah, MCA. Lu mahu bagi lu punya paper 'Bintang' tu jadi suara evangelista. Apa boleh buat … dah MCA tidak mempunyai apa-apa platform media yang boleh diharap.

Dalam pada itu, diterbitkan sebuah rencana bertajuk 'Hina Islam? Selamat jalan MCA' (22 Okt 2012) oleh Izmil Amri di Roketkini :

(Sedutan) Izmil menulis:

"Tiada lain yang dapat ku ucapkan kepada Chua Soi Lek selain 'selamat jalan', tatkala seluruh negara melihat betapa gigihnya MCA menggali kubur sendiri sewaktu persidangannya hujung minggu lalu. Sambil mengelap air mata meratapi pemergian parti Cina terbesar di Malaysia, kita turut menitipkan belasungkawa buat United Malays National Organisation yang kian sunyi menyendiri di dalam sebuah barisan politik yang sedang nazak.

"Mari kita bertafakur sejenak dan mengenang kembali fiasco konvensyen MCA yang baru sahaja berlalu. Kita faham keadaan mereka sekarang. Selalunya orang yang menghampiri ajal akan buat dan cakap yang bukan-bukan.

DAP tidak perlu menjawab tuduhan MCA, apatah lagi bermain drama politik MCA. Sebagai sebuah parti yang lama, MCA sepatutnya lebih punya pengalaman dan kebijaksanaan untuk melakukan perkara yang lebih masuk akal, selain menghina Islam secara terang-terangan. Sangkanya permainan begitu akan menjerat DAP, tetapi MCA ternyata silap.

DAP, sebagai sebuah parti yang tidak berasaskan kaum mahupun mengangkat nama mana-mana agama; hanya sekadar melihat dengan ekspresi tidak percaya pada politik 'lagak ngeri' yang diperlihatkan MCA dua tiga hari lalu. Tidak menyangka parti Cina tersebut mampu memberanikan diri untuk menyerang dan menghina Islam dan hudud secara terang nyata.

Seolah-olah pemimpin MCA ini semua telah salah makan ubat. Mabuknya itu lain macam, hatta menyebabkan kaum Cina lain menepuk kepala dan menggeleng-geleng tidak percaya.

Antara tuduhan paling gila pastilah yang keluar dari mulut Naib Pengerusi Wanita MCA, Heng Seai Kie yang mendakwa kononnya PAS menbenarkan merogol wanita bukan Islam sekiranya wanita tersebut tidak menepati peraturan berpakaian yang disarankan agama Islam. Mengucap panjang saya apabila membaca laporan ini. Bagaimana agaknya beliau boleh membenci Islam sampai ke tahap ini, sehingga sanggup memfitnah PAS sampai begitu sekali." [...]

"Haram Melayu undi MCA"

Agak-agaknya sibodoh bin bahalol mana yang percaya dengan pembohongan DAP ini? Si bodoh dalam PAS dan PKR? Kami menyeru semua umat ISLAM bangkit untuk menguburkan DAP dan parti yang bersekongkol dengan mereka iaitu PAS dan PKR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads