Khamis, 31 Januari 2013

12 di dengkil - Google Blog Search

12 di dengkil - Google Blog Search


PENGEDAR SAH SHAKLEE <b>DI DENGKIL</b> BANTING SEPANG KLIA <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2013 04:00 PM PST

Dah lama tak share testimoni vitamin untuk anak-anak.. So harini nak share dengan u all semua kisah seorang ibu yang mempunyai seorang anak (anak no.2) yang picky eater, badan pun kurus kering. Pada mulanya ibu ini ragu-ragu dengan Mealshakes tapi setelah sebulan mencuba, beliau nampak perubahan pada anak beliau dan sangat bersyukur.. Jom kita baca cerita beliau dengan lebih lanjut.. :-)
Jadi apa yang bestt sangat Mealshakes ni? Ini sekilas faktanya:
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.
Dan anda boleh klik DI SINI untuk mengetahui SEMUA tentang Mealshakes.
Saya juga suka kongsikan kisah anak saya sendiri (masa saya share kisah ni Irfan baru 5 bulan mengamalkan Shaklee), kini, Irfan yang kembali sihat selepas hampir 2 tahun mengamalkan Mealshakes dan vitamin-vitamin yang lain untuk kanak-kanak.
AlhamduLILLAH, Irfan yang dulu mengalami masalah CHRONIC BRONCHITIS (ASTHMA), kini kembali SIHAT dan CERIA malah semakin BIJAK.

Jika kita boleh berikan anak-anak toys, mainan, pakaian yang mahal-mahal, kenapa tidak INVEST untuk vitamin-vitamin demi KESIHATAN dan KECERDASAN mereka? Mana yang lebih penting? Fikir-fikirkan..

TV3 Stesyen TV Portal Pertama - Mangsa Banjir <b>Di Dengkil</b> Meningkat

Posted: 04 Nov 2012 09:05 PM PST

05/11/2012 13:05:00

Di Dengkil, Selangor, sehingga pukul 10 pagi tadi, jumlah mangsa akibat banjir meningkat kepada 703 orang.

Pusat pemindahan juga meningkat kepada empat buah.

Kawasan terjejas - Taman Baiduri, Taman Amentis, Kampung Cemperai, Taman Kristal, Kampung Kerinsing, Taman Delima, Taman Sri Tanjung dan Kampung Revolusi Hijau.

Bagaimanapun, keadaan dilaporkan stabil di lokasi-lokasi terbabit kecuali di Kampung Semarang.

Mangsa ditempatkan di Pusat Pemindahan Dewan Dengkil, Dewan Gemilang Kampung Semarang, Kampung Kelinsing dan Kampung Paya Rumput.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads