Khamis, 24 Januari 2013

12 di selayang - Google Blog Search

12 di selayang - Google Blog Search


Katak Pisang: kenduri <b>di Selayang</b>

Posted: 22 Dec 2012 10:00 PM PST

lama tak update blog nih....okey..kiter mulakan dengan kenduri kat selayang dulu la yek....kenduri ni hari sabtu..aku mati2 ingat hari ahad...rupanyer sabtu...sib baik la tak bertembung ngan kenduri best pren aku..klu tak belah dua la badan guwe....T___________T ....

kami bertolak dari umah mak aku kul 9 pg kot....macam biasa la ..aku, adik aku, ngan tok dia...oh lupa....si kenit....transit dulu umah adik aku kat rawang.....dalam kul 11 kot gerak ke sana.....

ermm.....nice color khemah....oren putih....sangat tenang.....kombinasi yang santek...pada aku santek la sebab aku sukeeeeeee color oren....(_________)

makanan dia best...ada ayam masak merah..memang kaww.... sedap dap dap...sampai menjilat jari...ada daging masak kicap...pastu yang paling sedap....acar buah....T______T..
kak ngah aku siap tapaukan lagi acar buah.....(^_^) terbaeeekkkkk........ hehehehehehee

ni kenduri sapa..??? oooo...meh aku citer...ni kenduri rumah besan mak aku....kire adik ipar kak ngah aku la....nama pengantin ni ita...sebaya aku....aku dah 3 kuar...dia baru nak naik pelamin...T_________T
aku gedik lebih sebab tu kawen awal.....ngeh ngeh ngeh...



ni pinggan aku..tamak semua lauk aku nak makan...T_______T
pic aku mesti la ada kennn.....tuan belog kan....nak tepek pic sapa lagi...belog aku..kompom la muka aku mesti ader.......*sweet
acik nah, kak ngah and aku *paling comei...*pitam

aku ngan acik nah (adik aku yg dok rawang)

balik pada kenduri tu lepak dulu umah adik aku..rehat-rehat badan...pastu terus zasss......balik tg karang....
sampai mah memasing cari nasi minyak yang kakak aku tapaukan...lapar doll......heheheheheheehe......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads