Rabu, 2 Januari 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Apa Anwar buat jumpa Arab <b>di Sepang</b> Gold Coast? | The Unspinners

Posted: 01 Jan 2013 05:05 PM PST


Menjelang tahun baru hari Isnin pukul 2:30 petang, seorang rakan sedang beristirehat nampak Anwar bersama sepasang suami isteri Arab di Sepang Gold Coast, Bagan Lalang, Morib.

Memang ramai orang Arab nakal dan kuat berzina dengan Chinadoll macam Anwar bila di luar negara. Ada rakan-rakan yang bekerja di luar negara ada pengalaman Arab raba-raba bontot mereka dari belakang dalam lift. Persepsi mengatakan jantan  Arab kuat main bontot jantan muda.

Oh ... mintak maaf. Jangan salah sangka. Anwar jantan tua dah umur 65 tahun. Satu lagi Anwar tak mungkin berada di situ untuk menjamah wanita dan lelaki Arab suami isteri. Jantan Arab kaki cemburu.

Mereka tidak mungkin lakukan wife sharing macam orang putih atau orang Malaysia yang iklankan isteri di Adult Finder. Hehehe ... kita tahu.


Semua ini tidak mungkin kerana Anwar bawa Kak Wan bersama. Betul orang kata Kak Wan takut pada Anwar dan dia tak peduli lagi hati kelapa tua tu.

Tapi dia tak sebodoh untuk remukkan hati Kak Wan dengan melalukan perkara tak senonoh terang-terang di hadapan Kak Wan. perempuan boleh marah dan tersentuh hati tapi jangan sampai dia mengaruk dan hilang akal. Nyaya hang!

Mungkin dengan menantu Raja Shahrir, suami Nurul dia tak malu. Khabar mengatakan, Anwar dah tak percaya sesiapa lagi. Kalau dia nak pergi menutuh, Raja Shahrir yang jadi chaperone. Baguih punya menantu.


Anwar dan Kak Wan ke situ untuk beriadah. Mereka kelihatan minum di kafe. Hai ... kelapa tua pun jadilah.

Dah susah nak buat nakal. Raja Shahrir pergi holiday dengan Nurul ke?

Siapa si Pak Arab yang dia ketemui itu?

Apa dia bincang dan buat bertemu Pak Arab itu? Wallahu Alam.

Mungkin Pak Arab ini taukeh sebenar resort Sepang Gold Coast kerana rupanya menyerupai projek mega Palm Garden di Dubai. Palm Malaysia kelapa sawit dan palm Arab pohon kurma.


Tak tolak kemungkinan Pak Arab ini bukan taukeh Sepang Gold Coast tapi berminat untuk menjadi tuan punya resort yang menyerupai Dubai Palm Resort.

Selain dari Anwar dan Kak Wan serta Arab suami isteri, ad apula dua lelaki dan dia perempuan yang lain.

Mungkin khadam atau drebar mereka mereka. Yang nyata kelihatan, ada tiga kereta mewah kelihatan di situ.


Satu itu Mercedes berwarna Silver Gold jenis S500 dan berpendaftaran WVH 5000.
Satu lagi kereta Audi 5 warna hitam dan lesen pendaftarannya tertulis WMK
Kereta ketiga adalah Toyota Alphard berpendaftaran WWB 7829

Kemungkinan besar Anwar bertemu Arab ini untuk dapatkan dana membiaya politik dan polihanraya. Entah apa yang perlu dijanji beri untuk dapatkan dana asing???

Ngeh dan Nga dapat 10 ekar tanah bagi menyetujui sokong nizar sebagai MB boneka, mesti lagi besar janjinya ketika Anwar semakin hari semakin terdesak. Kes liwat baru satu lagi nak datang, Rayuan liwat pun hampir datang masa sama.

DAP berbalah dengan PAS. DAP tak ambil peduli PKR. Lim Guan Eng dan Karpal hanya nak kudakan Anwar. Akarumbi PAS hanya sokong PKR kerana arahan pemimpin Erdogan.

Pening .....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads