Khamis, 18 April 2013

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


Tonton Final Axiata Cup <b>di</b> Stadium Badminton Kuala Lumpur <b>Cheras</b>

Posted: 13 Apr 2013 06:17 PM PDT

Semangat Axiata Cup sudah sampai ke Final. Siapa pergi tonton perlawanan akhir Axiata Cup hari ini? Jumpa anda disana ya..

Ribuan terima kasih kepada Celcom kerana memberi 2 keping tiket yang bernilai RM 33 sekeping kepada saya untuk menyaksikan perlawanan Akhir Piala Axiata pada 14 April 2013 di Stadium Badminton Kuala Lumpur, Cheras. :)

Voucher Axiata Cup

Dapatkan yang terbaik daripada Piala Axiata dari The Cube! Langganlah wallpaper Axiata Cup dari The Cube dan jawab soalan-soalan mudah berkaitan sukan untuk melayakkan anda memenangi kereta baru Nissan Teana. Selain itu, jika anda terpilih sebagai pemenang harian, anda berpeluang untuk memenangi pek eksklusif badminton bernilai RM 2,000 dan peluang untuk mencabar radio cruiser bermain Gateminton di depan pintu rumah anda. Jika anda dapat mengalahkan cruiser, anda akan memenangi wang tambahan bernilai RM2, 000!

Axiata Nissan Teana

Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Dail *888# dan pilih Axiata Cup 2013 kemudian, pilih "stand to win Nissan Teana". Ingin mengetahui cara-cara untuk memenangi hadiah-hadiah yang lebih hebat? Jom layari http://www.thecube.my

Okaylah sekarang sudah jam 9 pagi. Jumpa anda di Stadium Badminton Kuala Lumpur Cheras.

xoxo!

sign5.png

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads