Jumaat, 26 Julai 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Perjalanan Seorang Hamba Atas Dunia: rezeki sudah <b>di</b> IUKL, <b>Kajang</b>

Posted: 27 Jun 2013 06:10 AM PDT

saya sudah berada di IUKL sejak Isnin.

Alhamdulillah.
Alhamdulillah.
Alhamdulilllah.

Terima kasih Ya Allah atas semua rezeki yang dikurniakan.
Terima kasih atas doa-doa keluarga, teman yang dimakbulkan.
Terima Kasih kerana berdampingan saya dengan insan-insan yang tak putus berdoa untuk saya.

Sujud Syukur tak mampu membalas rahmat -Mu Ya Allah.

sudah tentu,
berada di sini, cabarannya tetap ada.

macam-macam.

ada sikit rasa takut.
nerves.
kurang yakin pada diri sendiri.

tapi,
Uncle Maarup pesannya buat saya kuat;
"ini semua kerja Allah. kalau orang lain boleh buat kenapa awak tak boleh?"

saya pujuk hati.
sabar hati.
jangan jatuh.
sabar air mata.
jangan jatuh.

saya pujuk hati;
"Allah nak beri ilmu ni."

pesan senpai-senpai;

"kalau tak tahu tanya. mana yang akak mampu, akak tolong ye."

Ya Allah,
sesungguhnya di sebalik kesulitan, ada kemudahan.

betapa benarnya janji-Mu Ya Allah.

semoga rahmat Allah sentiasa bersama kita semua.
Amin Ya Rabbal 'Alamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads