Isnin, 29 Julai 2013

12 di rawang - Google Blog Search

12 di rawang - Google Blog Search


premium beautiful : berbuka puasa <b>di rawang</b> - colors to my life

Posted: 22 Jul 2013 09:24 PM PDT


Semalam hari isnin keluar berbuka puasa dengan ammyrra atyka di tesco rawang. Kebetulan myra ada appointment dengan kawan se class dia waktu belajar dulu. So, boleh je la sal join sekali. sambil makan, sambil borak-borak tentang masa depan.
Alhamdulillah zaman biawaks dah berlalu.
In shaa Allah penghijrahan kali ni penuh bermakna bila mana tak de lagi dah any gossip yang diutarakan setiap kali duduk semeja dengan kawan-kawan yang sama aliran pemikiran.
Sambil tunggu waktu berbuka, sambil kitorang borak-borak tentang plan strategi untuk kembangkan perniagaan yang makin lama makin luas jalanNya. Thank you Allah sebab hadiahkan orang-orang yang positif disekelilingku ;)
 Tak tau nak makan kat mana pun dalam tesco rawang ni, so decide untuk berbuka puasa kat sini je lah. Pak hailam kopitiam. Hihihii..best jugak nama kopitiam ni.


 Yang pasti makan tanpa was-was sebab terselah logo halal malaysia katsetiap page menu dan di luar pintu masuk pak hailam kopitiam ni.
Ni nasi myra. Nasi ayam hainan kalau tak silap.
Sal pulak kalau ikutkan nak order semua, laksa, mee kari, roti paratha, wantan goreng bagai. Tapi bila fikir balik yang tu semua nafsu semata-mata so, decide untuk makan nasi goreng belacan ni je lah. Tak boleh la kalau sehari tak jumpa nasi. Rinduuuuu... ;D
After berbuka gi surau jap untuk solat then around 9pm kawan myra pun datang. Alhamdulillah dengan ketelusan business plan yang kami terangkan pada beliau, akhirnye in shaa Allah beliau akan jadi sebahagian dari keluar top leaders circle tak lama lagi.
Bukan cakap kosong ye yang kami present kan pada client, memang sesungguhnye benar yang RM4500 1st bonus before raya akan directly bank in dalam akaun bank usahawan yang mulakan business online yang sangat unik bersama TLC ni dalam bulan july ni.
So guys, kalau uol pun nak tau details tentang kelebihan business bersama TLC ni, jangan ragu-ragu untuk dapatkan penjelasan dari kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads