Isnin, 26 Ogos 2013

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


(GAMBAR) Bilal Surau <b>Di Bangi</b> Meninggal Ketika Sujud

Posted: 01 Aug 2013 06:10 AM PDT

Bilal Surau Al Mujahidin Desa Surada Bandar Baru Bangi mati dalam sujud. Seorang Ahli Jawatankuasa yang juga bilal Surau Al Mujahiddin, Desa Surada di Bandar Baru Bangi ditemui meninggal dunia ketika sedang bersujud di dalam surau terbabit hari ini. Kejadian di bulan suci Ramadan Al Mubarak itu menggemparkan penduduk setempat

Sebelum ini kejadian seumpama itu hanya dilihat berlaku di negara luar yang boleh disaksikan menerusi laman Youtube semata-mata. Pastinya inilah antara kematian yang dimimpikan kesemua umat Islam.
Apapun, semoga Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang beriman dan mendapat rahmat dariNya. Al-Fatihah.


Charity Booth <b>di</b> Hotel Equatorial <b>Bangi</b> 31.7.2013 | Islamic Relief <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2013 03:00 PM PDT

Alhamdulillah, pasukan IRM diwakili oleh SIs Tashra & Sis Farah mengedalikan Charity Booth IRM di Hotel Equatorial Bangi pada 31.7.2013. Sambutan dari orang ramai amat baik.

Jutaan terima kasih kepada pihak hotel kerana memberi ruang kepada IRM untuk menjalankan aktiviti sebegini. Semoga dengan usaha ini kita dapat mendekatkan orang ramai degan dunia kemanusiaan.

Fikir Kemanusiaan, Fikir Islamic Relief

Charity Booth <b>di</b> Hotel Equatorial <b>Bangi</b> 30.7.2013 | Islamic Relief <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2013 06:00 AM PDT

Alhamdulillah, pasukan Islamic Relief Malaysia diwakili oleh Bro Izzat, Bro Ashraf & Bro Amir mengendalikan Charity Booth IRM di Hotel Equatorial Bangi pada 30.7.2013. Ketiga-tiga mereka merupakan sukarelawan IRM. Jutaan terima kasih kepada pihak hotel & sukarelawan-sukarelawan kerana menjayakan aktiviti ini.

Fikir Kemanusiaan, Fikir Islamic Relief

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads