Ahad, 15 September 2013

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Amah Indonesia Didera Majikan <b>Di Shah Alam</b> - MyNewsHub

Posted: 09 Aug 2013 02:32 PM PDT


BIARPUN kes mendera pembantu rumah warga asing masih dianggap kes terpencil tetapi ia masih berlaku. Terkini seorang pembantu rumah Maria Roberta Sain difahamkan warga Indonesia disyaki didera majikannya.

Memetik tulisan blogger Azmy Kelanajaya, kejadian kali ini berlaku di Subang Bistari, Shah Alam. Mangsa dikatakan lari ke balai polis dengan bantuan orang ramai kerana sudah tidak dapat menahan lagi dipukul oleh majikannya hampir setiap hari.

Maria bekerja dengan majikannya sejak awal Jan tahun ini. Alasan beliau dipukul ialah lembab membuat kerja.

Mangsa telah dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk rawatan dan pemeriksaan lanjut. Wanita itu dikatakan mengalami kecederaan luka, lebam dan ada kesan parut di seluruh badan.

Difahamkan majikan mangsa juga telah menyerah diri dan pihak Kedutaan Indonesia juga telah dihubungi berkenaan perkara ini. – mynewshub.my

OLEH : KUMBANG WIRA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads