Jumaat, 25 Oktober 2013

12 di hulu selangor - Google Blog Search

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Bermandi manda <b>di</b> air terjun Serendah <b>Hulu Selangor</b> | AkuBiomed

Posted: 02 Sep 2013 07:52 AM PDT

Hari Sabtu lepas saya bawa adik ipar bermandi manda di air terjun Serendah. Air terjun Serendah ini terletak di Hulu Selangor, Rawang. Bermandi manda ini tidak ada kaitan dengan masalah sumber bekalan air disebabkan tumpahan diesel.

air terjun serendah

Trip adik ipar hendak datang berjalan Raya dirumah saya tertangguh 7 hari kerana saya terlibat dengan pelancaran Astro Celebrates Merdeka Ur Malaysian Is Showing di MidValley Mega Mall. Kebimbangan saya cuaca tidak menentu memungkin pelan bermandi manda di air terjun Serendah mungkin tidak kesampaian.

berenang

buat empang

main perang perang pancutan air

main perang perang pancutan air

main perang perang pancutan air

main perang perang pancutan air

Adik ipar bertolak seawal pagi dari kampung pada pagi hari Sabtu dan kami pula sediakan lauk pauk seperti Nasi Lemak, Roti John, Nasi Impit, Nugget, Sausage dan air teh untuk makan di tempat perkhemahan. Kami bertolak awal kerana mahu mendapatkan tapak khemah berdekatan dengan tempat mandi.

tapak perkhemahan

Rasa selamat bermandi di air terjun Serendah ini terutama untuk kanak-kanak kerana mempunyai pengawal selain kemudahan bilik air untuk salin pakaian dan mandi. Airnya tidaklah terlalu dalam dan deras.

abang koning

baby aslah

kemudahan awam

air sungai

pepatung

sumpah

Ini adalah trip kali ke 2 untuk kami bermandi manda di air terjun Serendah Rawang ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads