Jumaat, 13 Disember 2013

12 di rawang - Google Blog Search

12 di rawang - Google Blog Search


adisarah berkisah: Suatu perkahwinan <b>di Rawang</b>

Posted: 09 Dec 2013 03:40 AM PST

24 Mac 2013 - Pada tarikh ini salah sorang daripada sepupu mak aku mengahwinkan anaknya di sebuah dewan di Daerah Rawang. Kalau tak salah aku yang kahwin ni ialah cucu kepada Allahyarham Tok Hussin. Aku memang tak berapa kenal sangat makcik dan pakcik aku sebelah sini. Jadi aku cuma datang sekadar memenuhi jemputan dan supaya lebih mengenali saudara-mara yang jarang-jarang aku jumpa. Turut hadir pada majlis tu ialah Pakcik Rizali sekeluarga. Yang lain-lain pun mungkin hadir jugak, cuma kami tak berpeluang terserempak dengan mereka, pasal kami datang pun agak lewat jugak. Tak ada banyak benda yang boleh aku kisahkan. Tengok ajelah gambar-gambar yang dipaparkan buat kenangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads