Ahad, 29 Disember 2013

12 di salak tinggi - Google Blog Search

12 di salak tinggi - Google Blog Search


<b>Bandar Baru Salak Tinggi</b> • View topic - tuisyen sek ren terbaik

Posted: 31 Jan 2013 12:00 AM PST

Assalamualaikum, tuan/puan.

Saya berminat untuk menawarkan khidmat sebagai guru tuisyen untuk pelajar UPSR, PMR dan SPM yang bertempat di rumah saya di Taman Dahlia Fasa 7.
Subjek untuk sekolah rendah ialah Matematik, Sains dan BM manakala subjek untuk sekolah menengah ialah Matematik/Matematik Moden dan BM.

Tempoh dan masa boleh bincang. Harga belakang cerita, sebab saya minat untuk bantu adik-adik dalam proses pembelajaran. Saya bekerja di tapak projek KLIA2, malam saya free. Daripada saya tak buat apa-apa aktiviti, ada baiknya saya luangkan masa untuk bantu adik-adik siapkan homework ke, ulangkaji ke, majukan diri pun boleh insyaAllah! :)

Jika berminat, boleh hubungi saya di talian 011 - 2881 1820 atau 017 - 7249 054 (Mila)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads