Ahad, 22 Disember 2013

12 di semenyih - Google Blog Search

12 di semenyih - Google Blog Search


inai pengantin simple <b>di</b> Kajang, Putrajaya, Cheras, <b>Semenyih</b>, <b>Bangi</b>

Posted: 20 Dec 2013 11:12 AM PST

ramai yang bakal pengantin yang meminta untuk dipakaikan inai pengantin yang sweet dan simple sempena hari bahagia mereka.

itu adalah normal kerana saya sendiri sukakan corak yang minimalis agar tidak menenggelamkan seri pengantin. kalau dah sarat-sarat dan nampak over pun tak cantik kan..

bak kata pepatah, "less is more"

saya tampilkan di sini beberapa hasil lukisan inai pengantin dengan corak yang simple dan nampak manis di tangan pengantin.









Alhamdulillah, ramai bekas customer Inai Ace Henna berpuas hati dengan servis kami. corak inai yang sederhana, manis dipandang, cantik warnanya, dan yang paling penting, inai yang saya gunakan adalah selamat untuk kulit anda.

untuk makluman semua, servis Inai Ace Henna adalah bagi kawasan-kawasan:
-Kajang
-Putrajaya
-Bangi
-Semenyih
-Cheras
-dan kawasan-kawasan yang dirasakan mampu serta available untuk saya ke sana.

untuk sebarang tempahan, anda boleh isi borang di menu tab 'Borang Tempahan' di bahagian atas page ini.

untuk sebarang pertanyaan dan kemusykilan, boleh ke page facebook saya, Inai Ace Henna, atau anda boleh email saya di khalidah7679@gmail.com atau whatssapp saya di 0194492589 (jangan call ya.saya pijak leher anda nanti) hihi. gurau. tp serius. jangan call. msg je. ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads