Khamis, 16 Januari 2014

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


video peniaga ludah dalam bungkusan air soya <b>di bangi</b>?

Posted: 08 Jan 2014 07:39 PM PST

Terkejut juga ammboi apabila menonton video ini. Tak sangka ada peniaga keji yang bertindak begitu. Namun benda ini rasanya banyak sudah berlaku. Cuma kita tidak nampak sahaja. Dengan pendedahan video seperti ini diharap kita akan berhati-hati untuk membeli makanan atau minuman diluar.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Maaf sekiranya video dibawah boleh mengganggu selera makan anda. Sebenarnya video ini sudah lama. Hampir dua tahun rasanya. Namun sebagai pengguna atau pembeli, kita wajar ambil sikap berjaga-jaga diatas setiap barangan yang mahu dibeli. Sebagaimana yang belaku dalam video ini, peniaganya didapati melakukan tindakan jijik dengan meludah ke dalam setiap bungkusan air yang dijual di gerainya di kawasan Bangi. Menurut info dalam video ini, lokasi gerai berkenaan berdekatan Maybank Bangi dan berhadapan dengan stesen minyak Shell.

Hal begini juga banyak terjadi di restoran-restoran dan gerai-gerai makanan lain. Banyak sudah kes berjaya dibongkar oleh pihak berkuasa apabila ada premis perniagaan yang tidak peka kepada kebersihan. Selain dari itu, kita tidak boleh serahkan segalanya kepada tindakan pihak berkuasa. Peranan kita juga penting seperti memboikot mereka yang tidak bertanggungjawab.

peniaga ludah dalam bungkusan air soya

Video Peniaga Soya Di Bangi Ludah Dalam Bungkusan Air

Harap kita sama-sama ambil perhatian dan iktibar.

Sumber video: FB Lan Shah

Tags: , , , , ,

Category: INFO SEMASA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads