Khamis, 23 Januari 2014

12 di morib - Google Blog Search

12 di morib - Google Blog Search


Diari Papa Deh: Bercuti <b>Di</b> Gold Coast <b>Morib</b> Resort

Posted: 19 Jan 2014 07:06 PM PST

Dari Port Dickson, kitorang menyusuri jalan dalam melalui pekan Sepang, Sungai Pelek serta Tanjong Sepat sehinggalah akhirnya tiba di lokasi percutian kitorang yang seterusnya, Gold Coast Morib Resort. Woohoo..~!!
Pada aku, ada 2 daya tarikan utama kat sini iaitu jakuzi di dalam bilik dan water theme park di dalam resort ni. Semasa check in, pihak hotel bagi kitorang 2 wrist band sebagai pas masuk ke dalam water theme park yang sentiasa kitorang pakai termasuklah waktu keluar dinner dan tidur. Huhu. Sementara kanak-kanak yang tingginya kurang daripada 90 cm boleh mandi secara percuma.
Pada waktu malam, kitorang berjaya gak melunaskan hasrat Mama Eta yang tak tercapai semasa kat PD tempoh hari iaitu makan butter prawn. Alhamdulillah banyak pilihan kedai makan kat kawasan Pantai Morib yang terletak kira-kira 5 minit dari hotel. Selain udang, kitorang makan juga ikan bakar, ayam goreng, tomyam dan kentang goreng.
Seronok layan Ziqri main air. Nanti Zaeem dah besar, boleh join abang dia gak. Next percutian sebaik-baiknya kena ada air laut atau swimming pool la nampaknya. Hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads