Isnin, 17 Mac 2014

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Ceramah Dr Wan Azizah empat tempat <b>di Kajang</b> malam ini <b>...</b>

Posted: 10 Mar 2014 11:05 PM PDT

dr-wan-azizahDIKEMASKINI KAJANG 11 MAC: Calon KEADILAN bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang, Datuk Seri Dr Wan Azizah akan memulakan kempennya bagi menyampaikan ceramah penerangan selain bertemu pengundi dan orang ramai di tiga lokasi bermula malam ini.

Difahamkan, Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama pimpinan Pakatan Rakyat dari parti Pas dan DAP akan turut bersama dalam program.

Para pengundi DUN Kajang, orang ramai dan penyokong Pakatan Rakyat dialu-alukan hadir.

Berikut adalah lokasi program dan masa:

1) 8.00 mlm – Dialog on Green (Himpunan Hijau) – Balai Raya JKKK, Kg Sg Chua, Jalan 13, Sg Chua, Kajang

2) 9.00 malam – Ceramah Perdana & Pelancaran Jentera DAP (Taman Kota Cheras)

3) 10.00 malam – Ceramah 2 – Taman Koperasi Ceupacs, Jalan Cheras-Kajang

4) 11.00 malam – Ceramah 3 – Jalan Puncak Saujana 1/2, Taman Puncak Saujana, Kajang

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=60074

Walkabout antara program seharian Wan Azizah <b>di Kajang</b> hari ini <b>...</b>

Posted: 12 Mar 2014 09:53 PM PDT

KAJANG 13 MAC: Jadual Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada hari ketiga kempennya sebagai calon KEADILAN N25 Kajang padat, dipenuhi program sana sini seharian bersama penduduk, antaranya walkabout di Pasar Malam Sungai Sekamat, pada 5.30 petang ini.

Sebelum itu, seawal jam 8 pagi tadi, beliau ke Pasar Kajang bertemu dan bermesra bersama para peniaga termasuk membeli sedikit barang keperluan dapur.

wan-azizahProgram diteruskan dengan sesi bermesra dengan wanita yang menyertai kuliah di Surau Saujana Impian pada jam 9.30 pagi.

Selang beberapa jam, Wan Azizah kemudian meneruskan gerak kerja beramah mesra dengan wanita di rumah Imam Raslan di Jalan Punai Batu 10, Jalan Cheras pada 4 petang.

Selesai program walkabout, beliau dijadualkan bergegas pula ke Tayangan Wayang Rakyat di Pasar Malam Sungai Chua, selepas maghrib.

Wan Azizah kemudiannya akan menunaikan solat Isya' dan interaksi bersama jemaah di Surau Saujana Impian kira-kira jam 8.45 malam.

Selepas itu, waktu yang dinanti-nantikan rakyat, sesi ceramah yang dimulakan di Daerah Mengundi (DM) Sungai Chua bertempat di Gelanggang Bola Keranjang Kampung Baru Sungai Chua.

Selanjutnya pada jam 9.30, beliau meneruskan ceramah di DM Bandar Kajang iaitu di Jalan Avenue, Kajang (sebelah Sekolah Yu Hua/Hailam Kopitiam).

Program diteruskan dengan satu lagi ceramah di DM Sungai Kantan yang diadakan di Pusat Komuniti Sungai Kantan kira-kira jam 10.15.

Manakala dua program terakhir adalah Ceramah Karnival dijadual berlangsung serentak di Stadium Kajang, dan lagi satu di Jalan Jelok 9 (depan KFC@Metro Point Kajang) pada jam 10 malam.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=60131

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads