Isnin, 21 April 2014

12 di salak tinggi - Google Blog Search

12 di salak tinggi - Google Blog Search


[ Terkini ] 7 Gambar Kilang sarung tangan WRP <b>di Salak Tinggi</b> <b>...</b>

Posted: 19 Apr 2014 08:05 PM PDT

Satu kebakaran besar tengah berlaku di Kilang WRP di Salak Tinggi Sepang,Kilang ini adalah kilang membuat sarung tangan, api marak dengan cepat yang menyebabkan kumpulan asap besar memenuhai ruang udara, Anggota bomba tengah bertungkus lumuh memadamkan kebakaran tersebut.



Setakat berita ini di tulis tidak pasti sama ada ada mangsa yang terperangkap atau tidak, segala laporan yang terbaru akan di kemaskini. Credit image Jem Jembrong (FB)

(6 foto) stor kilang memproses sarung tangan getah <b>di</b> bandar baru <b>...</b>

Posted: 19 Apr 2014 11:25 PM PDT

Sepang: Sebuah stor kilang memproses sarung tangan getah terbakar di Bandar Baru Salak Tinggi, kira-kira jam 10 pagi tadi.

Dalam kejadian di Jalan 3, Kawasan Perusahaan Bandar Baru Salak Tinggi itu, stor berkeluasan 900 meter persegi itu terbakar 80 peratus.

Jurucakap bomba dan penyelamat berkata, jentera pertama tiba di lokasi kejadian jam 10.07 pagi sebelum beberapa jentera lain tiba masing-masing dari Balai Bomba dan Penyelamat Cyberjaya, Sepang dan Putrajaya.

"Tiada kemalangan jiwa dilaporkan kerana pekerja kilang berjaya keluar dari stor berkenaan sejurus kejadian," katanya.

Katanya, pihaknya masih menyisat punca kejadian dan operasi memadam kebakaran masih dilakukan terutama bagi menghalang api merebak ke bangunan bersebelahan.

Tinjauan di lokasi kejadian mendapati, pasukan bomba dan penyelamat berdepan sedikit kesukaran bagi memadam kebakaran berikutan masih ada letupan kecil berlaku ketika operasi pemadaman dilakukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads