Isnin, 26 Mei 2014

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


Pengedar Shaklee Untuk COD <b>Di</b> Kajang, <b>Cheras</b>, Hulu Langat <b>...</b>

Posted: 21 May 2014 09:08 AM PDT

Nama saya Norzuyiti Mat Nawai. Seorang ibu bekerja dan juga salah seorang Pengedar Aktif Produk Shaklee yang sah (SID 882868) Untuk COD Di Kawasan Kajang, Cheras, Hulu Langat Dan Balakong. Ibu kepada 2 orang hero yang sedang membesar, Adam Haiqal & Alif Thaqif. Menetap di Taman Sutera, Kajang, Selangor dan bekerja di Presint 1, Putrajaya. Saya bersedia untuk menerima sebarang tempahan produk Shaklee dari anda untuk COD.
Hanya perlu call/whatsapp/SMS untuk mendapatkan produk Shaklee Ready Stock 017-2833498.

Mula diperkenalkan dengan Shaklee pada tahun 2012. Segalanya bermula apabila 2 hero saya kerap demam dan hero kedua saya menghidap asthma. Sebagai ibu, kita semua akan mencari yang terbaik untuk anak-anak kan? Hasil dari pencarian saya melalui internet, dan atas cadangan rakan-rakan maka terbukti supplement Shaklee adalah produk yang terbaik untuk anak-anak saya. Dan bukti tersebut adalah hasil testimoni dari penggunaan kami sekeluarga. Sejak itu saya mula jatuh cinta dengan Shaklee.  Alhamdulillah kesihatan anak-anak saya banyak menunjukkan perubahan yang positif. Anak-anak jarang demam, dan jika demam pun tidak melarat atau memakan masa yang lama. Dan anak kedua saya yang menghidap asma tidak perlu lagi menggunakan ubat pelega jika batuk dan selsema menyerang. Sampaikan stok ubat pelega dirumah ada yang dah lepas tarikh luput!

Seronok Bila Tengok Orang Lain 'Happy' Dengan Shaklee

baby picture surprised Pengedar Shaklee Untuk COD Di Kajang, Cheras, Hulu Langat & Balakong.

Ini membuatkan saya bertambah yakin dengan produk Shaklee dan saya telah berkongsi kebaikannya dengan adik ipar yang ketika itu sedang sarat mengandung. Dan dengan penggunaan set berpantang Shaklee, Alhamdulillah penyembuhan pada luka pembedahan bersalin adik ipar sembuh dengan cepat dan beliau juga kelihatan sihat dan cergas berbanding semasa melahirkan anak pertama 3 tahun yang lalu (juga melalui pembedahan). Dan ini diakui sendiri oleh beliau.

Dan awal tahun 2013 saya mengambil keputusan untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee yang sah. Saya ingin membantu memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja (dengan izin Allah jua). Dengan Shaklee anda yakin kerana ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI. Sebagai langkah pertama saya mula berkongsi kebaikan produk dengan ahli keluarga sendiri. Dan sekarang sebilangan besar ahli keluarga saya dan ahli keluarga suami adalah pengguna produk Shaklee.

Produk Shaklee sesuai untuk semua lapisan iaitu lelaki, wanita, remaja, warga emas kanak-kanak (1 tahun keatas) dan mereka yang pentingkan kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman. Dan atas dorongan untuk berkongsi kebaikan semulajadi dan betapa pentingnya keperluan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan dan Shaklee dapat memenuhi keperluan tersebut, maka saya mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif bagi kawasan Kajang, Cheras, Hulu Langat dan Balakong.

Pertanyaan, Konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di :

zuyiti Pengedar Shaklee Untuk COD Di Kajang, Cheras, Hulu Langat & Balakong.

Zuyiti Mat Nawai
Sms/WhatsApp : 017-2833498
Facebook : www.facebook.com/suteravitaminhouse

pixel Pengedar Shaklee Untuk COD Di Kajang, Cheras, Hulu Langat & Balakong.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads