Ahad, 11 Mei 2014

12 di sekinchan - Google Blog Search

12 di sekinchan - Google Blog Search


ADUN <b>Sekinchan</b> pertahan air lombong sebagai selamat — KL <b>...</b>

Posted: 27 Apr 2014 08:27 PM PDT

Rakyat tidak perlu gusar dengan usaha Kerajaan Negeri menggunakan air lombong sebagai sumber tambahan air dalam berhadapan situasi empangan di Selangor yang mengalami kekurangan air.ADUN Sekinchan, Ng Suee Lim, berkata pelbagai usaha dilaksanakan Kerajaan Negeri untuk mempertingkatkan kapasiti air diempangan melalui projek Horas dan pengambilan air daripada bawah tanah akan membantu masalah kekurangan air akibat cuaca kering dan panas.

"Selangor mempunyai banyak lombong, tetapi kita ambil air itu yang sudah dijalankan ujian ke atasnya oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) dan jabatan berkaitan.
-Pam Besarkan Alat Lelaki No#1 Paling Laris Di UK!… KLIK SINI
-Hormon Pemikat Lelaki No#1 Paling Berkuasa Didunia! … KLIK SINI

"Kita jamin keselamatan untuk semua pengguna air di Selangor dan baru kita pam masuk ke dalam Sungai Selangor dan kemudian dialihkan air itu ke loji rawatan untuk proses rawatan sebelum disalurkan kepada pengguna," kat Suee Lim.

Beliau berkata demikian ketika ditemui media selepas Program Penyampaian Penyata Tabung Warisan Anak Selangor (TAWAS) di Dewan Seri Sekinchan, di sini.

Dalam program itu kira-kira 250 orang menerima penyata yang diserahkan daripada TAWAS untuk DUN Sekinchan dan DUN Sungai Panjang.
-Rahsia "Pink"kan Puting Payudara Dalam Masa 3 Hari Sahaja!… KLIK SINI
-Cecair Perangsang Isteri, Kembalikan Masalah Dingin Seks Isteri Terhadap Suami! … KLIK SINI

Suee Lim berkata, melalui pelbagai cara untuk menambah kapasiti air diharapkan catuan air akan berakhir dalam masa terdekat.

Beliau berkata kekurangan air yang berlaku pada masa kini bukan disebabkan oleh kelewatan Projek Langat 2 sepertimana yang didakwa sesetengah pihak.

"Isu Langat 2 tiada kaitan dengan catuan air dan ia memerlukan sehingga lima tahun untuk disiapkan," kata beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads