Rabu, 21 Mei 2014

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


7 Gambar Lelaki Maut Tertimbus Tanah Runtuh <b>Di Sungai Buloh</b> <b>...</b>

Posted: 17 May 2014 10:52 AM PDT

Seorang lelaki warga Bangladesh maut selepas tertimbus dua meter dalam runtuhan tanah di sebuah gudang perabot di Jalan Kampung Baru Subang, pada 10.30 pagi ini.


Dalam kejadian itu, mangsa yang dikenali sebagai Abul Kasim, 43, dikatakan berada dalam tandas manakala sebelas rakannya yang lain berada di dalam gudang berkenaan.
Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat, Mohd Sani Harul berkata, mayat mangsa ditemui dalam keadaan telentang, pada 2.35 petang.

Beliau berkata, runtuhan itu berlaku berikutan kerja-kerja pembinaan kilang di atas bukit setinggi 50 meter di belakang gudang berkenaan.

Katanya, tiga jentera diarahkan ke lokasi kejadian membabitkan 21 anggota dan pegawai selepas pihaknya menerima panggilan kecemasan 10.42 pagi.










:: JOM SHOPPING KAT LAZADA.MY ::
Beli smartphone pelbagai pilihan di LazadaBeli jam tangan berkualiti di LazadaBeli ipad dan tab pilihan anda di Lazada

:: IKLAN TEKS RM20/- JE SEBULAN ::



ezybuzz hosting
Written by: Admin on Sunday, May 18, 2014
Perhatian: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar blog yang diutarakan melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads