Sabtu, 18 Jun 2011

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


<b>Di</b> Manakah Shaklee <b>Subang</b>? | GenkiMomma & Shaklee™

Posted: 14 Jun 2011 07:45 AM PDT

By GenkiMomma | Jun 14, 2011 | Comments Off

Have you seen our Shaklee June 2011 Promotions? This June is Shaklee Alfalfa month. Get yours now via our add-on RM10 promotions for any purchase of Shaklee Trial Pack!!!

Ramai yang bertanya, bagaimanakah caranya untuk pergi ke Shaklee Subang? Kebanyakannya tahu cara untuk ke Empire Shopping Mall, tapi, sukar untuk mencari jalan ke Empire Tower di mana terletaknya Shaklee Subang (Shaklee HQ).


Jadi, di manakah sebenarnya lokasi Shaklee Subang nie?

Shaklee HQ : JA-3A-02, Empire Tower, Empire Subang, Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya, Selangor.

Apakah nombor telefon pejabat Shaklee Subang?
No Tel: 03-5622 3188

Bagaimanakah cara untuk pergi ke Shaklee Subang?

(1) Pergi ke Empire Mall, Subang.
(2) Dari dalam Empire Mall, cari pintu masuk utama (main entrance), dan keluar bangunan dengan belok ke kanan. Ada butik Coach & kafe Starbuck di sepanjang perjalanan tue.
(3) Untuk ke Empire Tower, anda perlu jalan terus hingga ke hujung bangunan, dan belok ke kanan lagi (bersebelahan dengan jalan turun ke tempat letak kereta bawah (basement parking)).
(4) Anda akan jumpa pintu masuk ke arah bangunan pejabat. Ada kaunter yang di jaga oleh abang-abang guard hensem. Mintalah bantuan guard tersebut untuk anda naik lif ke atas, tingkat 3A.
(5) Keluar dari lif, pintu masuk ke pejabat Shaklee akan kelihatan di sebelah kanan anda.

* Pintu masuk ke Shaklee HQ, Subang *
Bagaimanakah untuk membeli produk Shaklee pada kadar istimewa?

Anda juga boleh walk-in ke mana-mana Shaklee branches berdekatan. Buat pembelian dengan mengisi borang pesanan produk, dan dengan menggunakan ID 830022 (Arnie), Phone No. 017-3030081 untuk membeli produk Shaklee pada harga diskaun.

Anda juga boleh hubungi kami di genkimomma[@]gmail.com, atau SMS ke 017-3030081 (Arnie) untuk mendapatkan senarai penuh harga barang sebelum walk-in ke mana-mana cawangan Shaklee.

Jadi, bagi yang tinggal di sekitar Shah Alam, Subang, Bandar Utama, Damansara, Petaling Jaya, dan sewaktu dengannya, anda bolehlah mendapatkan produk Shaklee secara terus di Empire Tower, Subang Jaya (dan juga cawangan Shaklee yang lain). Sambil jalan-jalan, boleh shopping suplemen Shaklee sekali, gitu!!! (^_-)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads