Ahad, 24 Julai 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Pembekal & Pemborong T-Shirt <b>Di Shah Alam</b> ~ T-Shirt Printing | T <b>...</b>

Posted: 20 Jul 2011 06:03 AM PDT

Adakah Anda Sedang Mencari Pembekal & Pemborong T-Shirt? Kami Adalah Merupakan Pembekal & Pemborong T-Shirt Di Shah Alam, Selangor.

Tahniah kerana anda telah sampai ke tempat yang betul!

Selamat datang ke laman web rasmi kami PrintingBaju.com. Kami merupakan syarikat bumiputera yang telah beroperasi di Shah Alam sejak tahun 2008 lagi. Kami menawarkan pelbagai produk untuk tempahan seperti t shirt, baju korporat (F1), jaket korporat (Boss Classic), topi, pen, non woven bag, mug serta pelbagai cenderahati korporat khas untuk kelab, persatuan, sekolah, kolej, universiti serta organisasi swasta dan kerajaan.

Mengapa Anda Harus Membuat Tempahan Disini?

  • Kami telah berpengalaman selama 2 tahun dalam bidang t-shirt printing dan cenderahati korporat.
  • Kami menawarkan anda harga yang terbaik dan berpatutan mengikut kualiti produk yang ditawarkan. Jimat kos!
  • Produk yang berkualiti. Anda boleh datang ke kedai kami untuk melihat sendiri setiap sampel produk yang telah kami siapkan.
  • Tempahan yang cepat siap. Kami akan memastikan tempahan dapat disiapkan mengikut tarikh yang ditetapkan. Kami juga bersedia untuk menerima urgent job daripada anda tanpa sebarang caj tambahan.
  • Penghantaran percuma di kawasan Lembah Klang untuk tempahan sebanyak 100 helai ke atas. Tiada masalah!
  • Yang paling penting, anda boleh membuat tempahan secara online sahaja disini. Tidak semestinya perlu datang ke kedai kami terlebih dahulu. Pasti dapat menjimatkan masa anda!

Bagaimana Untuk Saya Melihat Sampel Produk?

Jika anda berada dikawasan Lembah Klang, kami amat berbesar hati untuk menerima kedatangan anda ke kedai kami di kawasan Seksyen 7, Shah Alam. Anda juga boleh melihat setiap sampel produk yang kami paparkan di laman web ini. Anda juga dapat melihat contoh produk yang telah siap dicetak atau disulam. Klik disini untuk mengetahui lokasi kami.

Produk Berkualiti, Harga Terbaik & Cepat Siap!

Akhir kata, selamat melayari laman web kami ini. Pastikan anda melihat semua produk yang kami tawarkan dan akhiri pencarian anda disini juga! Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya di 019-2344697.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

HHalem: Bersih 2.1 <b>Di Shah Alam</b> Pada 24 July. Pendedahan Khalid Samad

Posted: 17 Jul 2011 06:14 AM PDT

Oleh : HHalem.
1- Khalid Samad telah tidak sabar-sabar lagi mengumumkan kepada awam bahawa Bersih 2.1 akan diadakan lagi selepas ini di Stadium Shah Alam.
2- Tujuan nya ialah untuk memperjelaskan kepada umum oleh tokoh-tokoh agama bahawa rusuhan Sabtu 9 July lalu adalah halal dan tidak bertentangan dengan agama. Tokoh agama yang akan di uar-uar-kan ialah Dr Asri yang juga akan berkongsi pentas bersama Marina Mahathir.  Kata Khalid;
"Satu program besar macam ini perlu diadakan secepat yang mungkin,  kami mahu Pakatan Selangor menganjurkannya di Stadium Melawati di Shah Alam"
"Seorang ustaz seharusnya memperjelaskan mengapa perhimpunan Bersih adalah halal dan mengapa Muslim harus menyokongnya "
"Untuk menunjukkan sokongan PAS kepada perhimpunan Bersih.  Kempen bagi pilihan raya yang bebas dan adil tidak berakhir pada 9 Jula,  ia perjuangan berterusan " katanya yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor.  Minsider>
3- Seperti biasa, apabila Khalid-Kepala-Bersalib mengumumkannya, seorang lagi Khalid-Gagap akan menyangah segala pengumum tersebut.  
4- Program Bersih 2.1, berselindung di atas nama 'Selangor Ku'. Tujuan utama ialah mengabui mata KDN Hishamudin yang masih lagi berkuatkuasa pengharaman rusuhan Bersih 2.0 dan pemakaian baju kuning bercop perkataan 'Bersih'. Selain itu ia bertujuan menghalalkan matlamat untuk mendapat peruntukan Kerajaan Negeri Selangor. Mudah seperti ABC.
Tiada Demo Bersih Di Shah Alam - MB
Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata tiada perhimpunan khusus berkenaan BERSIH 2.0 akan diadakan di Stadium Malawati, Shah Alam, tetapi hanya majlis pelancaran program dan logo "Selangor Ku" diadakan di stdaium berkenaan pada 24 Julai ini.
Beliau berkata program itu akan dihadiri oleh pemimpin dan wakil parti PAS, Parti Keadilan Rakyat (PKR), pemimpin masyarakat serta orang awam. mStar>
5- Gandingan peserta seperti Dr Asri dan Marina Mahathir cukup mantap. Ia akan lengkap jika dihadiri oleh Khairi Jamaluddin dan Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Saifuddin .

6- Himpunan Bersih 2.1 di Stadium Shah Alam adalah sebagai ganti himpunan yang tidak dapat diadakan di Stadium Merdeka tempoh hari.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads