Sabtu, 3 Mac 2012

12 di ampang - Google Blog Search

12 di ampang - Google Blog Search


Kopitiam Bang Nan: Gambar2 MLM Hasan Jati <b>di Ampang</b> Indah...

Posted: 06 Feb 2012 04:46 AM PST

Publisiti besar-besaran program MLM Hasan Jati di Ampang Indah benar-benar telah menarik 2 juta ummah untuk sama-sama menjadi downline Hasan. Ada seorang kawan yang telah memberikan angka lebih besar, "5 jute!" Katanya. Hasan diberitakan telah meraih berjuta-juta ringgit malam tadi. Itupun tidak termasuk derma jihad yang dilancarkan.
Selain dari banner yang dinaikkan seluruh Ampang, leaflet juga disebarkan ke masjid-masjid, surau-surau, kereta-kereta dan tempat-tempat awam.

Hasan, selain dari modal PhD nya juga seperti gaya pakar motivasi yang lain menjadikan air mata sebagai daya tarikan utama. Namun, hujan renyai-renyai yang turun semasa ceramah MLMnya gagal membezakan downline yang betul-betul menangis atau memang ditimpa hujan.

Hassan Ali jual kismis jampi?


Pentas yang disediakan oleh Umno Ampang tidak dapat disembunyikan lagi sebagaimana yang diakui sendiri oleh blogger Umno Aku Peduli Apa. Hehehehehehe!!
I
Cuba perhatikan gambar di sebelah kiri, betapa ramainya manusia malam tadi. Tak nampak? Siapa tak nampak dia memang anak ..... (seperti filem Nujum Pak Belalang).

Gambar bawah...lembu Shahrizatpun datang bro. Yang sopak, yang tempang....semua ada. Hebattt

Wah!! Ini gambar paling menarik. Dalam gelap Mail Kijo dan Aziz Derus (Setiausaha Umno Bahagian Ampang) pun ada. Hehe... Dan ini adalah bukti paling nyata, Hasan Jati di dalam program pemasaran MLMnya sebenarnya didokong oleh Umno...Hehe!! Kantoi bro...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads