Sabtu, 3 Mac 2012

di negeri selangor - Google Blog Search

di negeri selangor - Google Blog Search


SALAH SIAPA! KALIMAH ALLAH <b>DI</b> JATA KERAJAAN <b>NEGERI</b> <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2012 12:16 AM PST

March 2, 2012

Apa reaksi Pas dan pemimpin Islam pakatan haprak terutamanya MB Khalid melihat jata kemengahan Kerajaan Negeri Selangor di hina setelah Nama Kalimah Allah diperlekeh sedemikian rupa.

Selepas penghinaan agama Islam oleh The Star kini timbul pula isu dimana negeri pakatan haprak yang diterajui pemimpin Pas dan Pemimpin Islam PKR memperlekeh jata kerajaan negeri dengan kalimah Allah dicuaikan pada papan tanda besar air percuma mereka.

Sejauhmana tindakan kerajaan Khalid bertindak akibat penghinaan yang maha besar itu. Amat menyedihkan sekali penghinaan terhadap isu Kalimah Allah datang selang sehari setelah akhbar The Star menyiarkan gambar pernyanyi barat yang didadanya terdapat tato kalimah Allah.

Apakah ini hasil Pakatan Haprak yang diliberalkan akibat kerjasama mereka dengan DAP maka segala bentuk penghinaan kalimah Allah dibiarkan begitu sahaja. Rakyat terutamanya penduduk Islam di negeri Selangor bangkitlah melawan mereka yang menghina Islam perbuatan kerajaan negeri yang dipimpin oleh pakatan haprak jangan dibiarkan terus  memerintah kerana mungkin kelak Islam pula dijualnya.

Baca juga di Selangor13

K-MPM said: mana Khalid Samad….membisu seribu bahasa…weii Islam di hina lagi!!

3.090607 101.529597

Advertisement

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads