Khamis, 8 Mac 2012

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


Sikap pemandu <b>di</b> simpang berhadapan Komuter <b>Sungai Buloh</b> <b>...</b>

Posted: 07 Mar 2012 06:17 AM PST

Saya ingin membuat aduan tentang sikap pengguna jalan raya di sekitar Sungai Buloh. Ketika di waktu puncak, banyak kereta yg tidak menunggu giliran di lampu isyarat bertentangan dengan Komuter sungai buloh. Akibat sikap pemandu yg tidak bersabar menunggu giliran, kesesakan jalan raya telah berlaku di sepanjang lalaun dari Kota damansara hingga ke Lampu isyarat bertentangan komuter sungai buloh yang juga menyebabkan simpang menghala ke sungai buloh telah di halang oleh kereta-kereta yang tidak bertanggungjawab ini.

Juga ketika waktu puncak lebih kurang bermula 7.30pagi, jalan di berdekatan dengan maybank damansara damai juga menghadapi kesesakan kerana sikap pemandu yg menjadikan 2jalan keluar masuk menjadi 3jalan keluar sahaja, ada juga kereta yg telah mengunakan jalan sehala untuk mengelakkan kesesakan di jalan utama keluar dari damansara damai.

Saya memohon agar pihak polis trafik membantuk mengurangkan kesesakan jalan akibat dari pengguna yang tidak bertanggungjawab ini. Setahu saya, balai polis di damansara damai juga ada dikawasan berdekatan tetapi belum pernah dilihat ada percubaan untuk mengurangkan kesesakan ini.

Sekian Terima Kasih diatas kerjasama anda.

By: lina

PERINGATAN:  AduanRakyat.com.my tidak bertanggungjawab terhadap aduan yang diutarakan melalui laman web ini. Ia adalah aduan peribadi pengadu dan tidak semestinya menggambarkan pendirian AduanRakyat.com.my.

Aduan yang berkaitan:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads