Rabu, 30 Mei 2012

12 di meru - Google Blog Search

12 di meru - Google Blog Search


Pasaraya terbesar Mydin mula beroperasi <b>di Meru</b> Raya Ipoh dekat

Posted: 21 May 2012 06:20 PM PDT


Pasaraya terbesar Mall Mydin mula dibuka di Meru Raya Jelapang Ipoh pada 18 Mei yang lalu.
Ini menandakan bermulanya satu titik trasfomasi ekonomi kepada warga Ipoh khasnya dan Perak amnya.

Sekumpulan besar pengunjung sudah tidak sabar-sabar menunggu seawal 10:00 pagi untuk  membeli-belah di pusat membeli-belah terbesar di Meru Valley.

Difahamkan perasmian pembukaan telah dirasmikan oleh Datuk Bandar Ipoh Datuk Roshidi Hashim.


Mydin menempatkan kira-kira 56 kedai, taman tema, restoran makanan segera, lorong bowling dan karaoke untuk semua pelawat yang ingin meluangkan masa melakukan aktiviti bersama keluarga.

Dibina bersebelahan Ipoh Utara Selatan plaza tol, ini adalah kedai Mydin pertama di bandar ini dan juga yang terbesar dalam negara.

Bangunan baru itu berharga RM200 juta meliputi seluas 17.5 ekar dan mengandungi gedung membeli - belah di mana 700 belia tempatan dari kawasan sekitarnya telah mendapat faedah daripada terbinanya pusat membeli belah terbesar ini

KHIDMAT MERU: HARI GURU <b>DI MERU</b>

Posted: 19 May 2012 04:15 PM PDT











Alhamdulilah Sambutan Hari Guru di sekolah-sekolah dimerata tempat di DUN Meru telah berjaya dijalankan dengan suasana gembira dan meriah.
YB Dr Rani selaku ADUN Meru telah membekalkan sumbangan kek besar dan beberapa buku nota untuk kegunaan guru-guru dan di edarkan kepada semua sekolah-sekolah termasuk sekolah menengah, sekolah rendah kebangsaan, sekolah Cina, India serta tadika-tadika di bawah DUN Meru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads