Rabu, 30 Mei 2012

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


.. cik epal ..: Menternak lemak <b>di</b> Tree Steak House <b>Sungai Buloh</b>

Posted: 20 Apr 2012 04:38 AM PDT

Aku selalu jugak makan dekat sini. Sebab dulu aku duduk area-area Sungai Buloh. Dulu masa zaman zaman The Store tu pasaraya Hiong Kong lagi aku dah makan dekat sini. Dulu kedai ni kecik je, kerusi pon ada nambelas je. Sekarang ni dah makin maju dan makin besar dah kedai ni. Renovate dah lettewwwWestern food tapi ada jugak nasi goreng kalau nak. Dulu serve lambat gila. Nyanyi lagu Anita Sabah lapan kali pon chicken chop tak sampai-sampai lagi. Memang STRESS. Tapi sekarang ni makin laju woh. Baru je order,lapan minit kemudian sampai dah makanan seketul-seketul atas meja. Perghh laju nya. Syabas buat anda pemilik restoran!
Pergi dengan parents aku. Eh bergegar pulak ayah aku ni. Dok dendiam sikit jap. Kejap jeLasagna. Boleh lahhhh rasa dia. Macam nak cuba-try-test je buat lasagna ni dekat rumah. Tapi agak leceh nak buat mende alah ni. Cuma makan je ah tak leceh. Kalau bab makan, apa saja lah yang tak leceh. Kena ada mulut dan reti ngaaappp aje. Ye dak?Roasted Chicken apa tah ayah aku pilih ni. Cuba rasa, sedap gak ayam niSteak. Aku agak kurenggg sikit dengan steak ni. Setakat rasa-rasa orang punya tu boleh lah. Nama nya aku nak order steak sesaja memang tak lah. Ayam dengan ikan je yang aku selalu telan. Tapi steak ni boleh diterima anak tekakFish and chips aku yang punya. Konon-konon nak diet makan ikan. Pigidahhhhh makan ikan tapi goreng dengan sebeban minyak. Memang kau kurus lah sangatttt kan. Tapi sedap. I loikeee

Aku rasa orang duduk Sungai Buloh banyak dah tahu tempat ni. Cuma aku tak kan pergi malam minggu lah. Memang macam sardin ah tempat ni. Tempat duduk pon punya payah nak cop. Ramai woh. Tapi kalau nak pergi pon apa salah nya. Cuma parking susah sikit datang sini. Sebab tempat parking kecik bebeno. Kedai ni tepi jalan je. Kadang-kadang selalu gak terlepas

Ok tu je. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads