Jumaat, 8 Jun 2012

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Oh! Wany: CHILL : Weekend <b>Di Sabak Bernam</b>

Posted: 13 May 2012 08:50 PM PDT

hye... seminggu meninggalkan lappy tercinta ni.. tiada masa untuk mengupdate blog dan FB.. tapi hari ni saya dh kembali ke Unisel n dah ada masa untuk update status2 n blog.. weeee~
Rabu mnggu lepas hbs je kelas saya terus pecut kereta ke rumah kakak saya di Klang.. padahal baru je Isnin petang smpi di hostel.. 2 malam tdo hostel dah gerak balik sana.. hehe.. dasyat ! Khamis lak En Tunang saya cuti n balik kampung.. 2 kami bersama2 telah pulang ke kampungnya.. ^_^
kami sama2 gerak balik Sabak Bernam pagi Jumaat.. kiranya En Tunang sempat la tidur di rumah kakak saya semalam dan sempat jugak kami berempat (me, En Tunang, kakak n najla) ke Uptown window shopping..
petang Jumaat lak saya n family En Tunang pulang ke kampung melawat atuknya.. tapi sebelum 2 kami singgah makan di Pantai BM (saya xtahu BM 2 apa ok.. haha !)
sbb ada ketam seekor, udang besar  sotong n ikan..
RM15 je semangkuk.. mmg berbaloi2..

since kat sana.. saya makan je..
ni masakan dari My MIL n FIL..
ada lagi lauk yg xsempat saya nk ambik gmbar..
hehe.. biasala kalau anak sulung dia balik mmg bnyk la makanan sedap di jamunya...
kalau xmakan di rumah kami akan makan di luar..
ada sup perot, ayam n ekor..
sedap jgk.. tapi xberapa nk kick sngt la.. huhu..
sekadar memenuhkan perot bole la.. peace !

malam tadi sempat lagi kami melawat atuk.. 
walaupun dh lewat malam.. atuk ttp layan n borak2 ngn kami..
kami bersama2 atuk En Tunang..
alhamdulillah dh sihat pun atuk..

muka budak kena hantar pulang ke Unisel pagi tadi.. huhu..
sedih la.. nk jalan2 lagi.. xpuas la cuti..
nasib baik kelas Isnin - Rabu je..
WM : Khamis balik Penang.. horayyy ! shoping barang hantaran.. @_@

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads