Rabu, 20 Jun 2012

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Habislah.. Ceramah Anwar <b>Di Sabak Bernam</b> Pecah Stadium!! (Pics)

Posted: 19 Jun 2012 10:31 PM PDT


Aku yakin gambar yang diperolehi dari cucutokselampit ini tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.

Aku juga amat yakin perkara ini terjadi di merata tempat di Malaysia dimana majority rakyat dilihat semakin menolak Anwar diatas pelbagai faktor yang aku rasa semua tahu dan tak perlu dikupaskan disini.

Anwar jahanam harus ditolak. Rakyat harus makin bijak!
Menolak Anwar bererti anda semua sedang berusaha untuk selamatkan Malaysia dari terjerumus kepada keadaan yang jauh lebih teruk dari sekarang.

"Pictures Speak A Thousand Words". Itu pepatah Inggeris bagi mengambarkan ceramah Merdeka Rakyat yang dianjurkan oleh Pakatan Haram di Stadium Mini Sabak Bernam, malam tadi. Kehadiran hanya sekitar 100-300 orang! 

Antara penceramah yang hadir bagi menjadi pelawak di pentas stadium adalah Badrul "Khalwat Isteri Orang" Amin, Kesavan, Manickavasagam, Zuraidah, Chua Jui Mei, Aziz Bari, Mahfus Omar dan tetamu yang dinantikan, bekas banduan dan raja biseksual, Anwar Ibrahim. 

Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





cerita blog saya: i Think <b>di Sabak Bernam</b>

Posted: 16 Jun 2012 04:02 AM PDT

Salam buat semua pembaca blog saya.

Hari ini pagi-pagi siap pergi ke sekolah kerana ada program i think di SK Dr. Latif Sabak Bernam. Jadual tunjuk bas akan datang jam 10.15 tapi sampai pukul 11.00 baru bas sampai. Jadi kam sampai jam 11.20 pagi. Amat mengecewakan, kami cuma datang untuk makan aiskrim dan makan tengahari sahaja kerana program tersebut telah sampai ke penghujung. Harap selepas ini pihak penganjur akan lebih prihatin.

Bertemakan memupuk minda masa depan, i Think adalah satu program kerjasama Kementerian Pelajaran Malaysia dan Agensi Inovasi Malaysia. Terdapat 8 peta pemikiran i Think, suatu alat berfikir visual yang memudahkan murid memahami konsep, menganalisis masalah dan mencari penyelesaian.

Untuk maklumat lanjut sila layari www.iTHINK.org.my untuk mengetahui secara lanjut tentang Peta Pemikiran.


p/s: komen saya, pandangan saya, harap program ini diadakan di setiap sekolah kerana masa terhad serta tiada orang yang memberi panduan kepada kami ketika kami sampai.

RATUSAN RIBU SERBU CERAMAH ANUAR <b>DI SABAK BERNAM</b>....

Posted: 19 Jun 2012 08:42 PM PDT

dasat-dasat... tapi realitinya adakah sememangnya rakyat dah boleh memikior mana yang baik dan mana yang buruk... dan macam biasa.. langau hijau akan cakap gambar ini masa ceramah belum bermula.. kih kih kih... lantak pilah kata mereka.. nak cover apa pun.. walau orang hebat-hebat datang.. tidak mendapat sambutan pun... jadi.. memang kita faham.. pakatun semakin pening di selangor... anuar dah penat memikir macamana nak mengencing minda orang lagi... jadi anda decide.. ye..
WAHHHHHH RAMAIIIIIIIIII KANNN..!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads