Jumaat, 13 Julai 2012

12 di jeram - Google Blog Search

12 di jeram - Google Blog Search


My Cute Little Diary: Makan-makan <b>di Jeram</b>

Posted: 05 Jun 2012 01:26 AM PDT


Gi jalan2 cari makan seafood
ngan girlfriends kat Jeram.

Time ni dalam kul 6.
Air tgh surut,
tapi dah nak pasang.

Makan kat Restoran Aroma Ikan Bakar.
Tempat paling femes
and sedap katanya.

Sesi memilih oleh Nani dan Anis

Bakal dimasukkan dalam perut jap lagi :)

Duk dekat ngan laut.
Konon menikmati keindahan alam
tapi seyes panas.. takde angin
berkuap2 jua la dok dlm ni haha

Ketam masak kunyit

Ikan siakap 3 rasa

Udang goreng tepung

Ketam masak cili

Udang masak cili dan butter prawn

Sesi melantak.
Semua org makan dah tak ingat dunia.

Orang lain semua dah stop makan.
Tinggal Anis je yg tgh korek pipi ikan hihi

Tima kasih pada Pn.Nani
sbb dia la tokei yg blanje kami semua makan.
Kenyang sangat weh.
Dah macam ular sawa rasanya.
Kalau ada bantal mmg lama dah ku landing.

Masakannya semua sedap2 belaka.
Nak nak masak cilikan..
Sangat puas hati.
yang pasti leh datang lagi.
Dah kenyang baru ingat anak2 dan laki :p
Pasni ni mau ajak Zaf kesana plak.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads