Sabtu, 27 Oktober 2012

12 di batu caves - Google Blog Search

12 di batu caves - Google Blog Search


Gadoh Woiii!! Pakatan Jahanam Gempaq Anak India <b>di Batu Caves</b>?!!

Posted: 27 Oct 2012 01:00 AM PDT

Salam Aidiladha pembaca, baru-baru ni kecoh dekat Batu Caves ada demo bantah pembinaan kondo di depan kuil Sri Subramaniar Swamy. Seramai 300 orang turut serta dalam demonstrasi yang diadakan ini dalam membantah pembinaan kondo setinggi 29 tingkat dekat depan kuil tu.
Selak punya selak, WA dapat tahu yang kononnya projek ini telah diluluskan oleh MPS (Majlis Perbandaran Selayang) pada tahun 2007 right sebelum Pakatan Rakyat memerintah Selangor. Masa tu BN memerintah dan puak-puak cacai tahik pakatan jahanam mula menyalahkan kerajaan BN kononnya sebagai meluluskan dan kemudian membantah.

Yang sebenarnya ialah, walaupun pada waktu itu sewaktu MPS meluluskan pembinaan kondo tersebut pada 2007, WA yakin dengan pasti, sudah tentunya BANTAHAN TETAP ADA! Biarpun kerajaan BN yang memerintah. Bantahan ini sudah tentu akan berlaku kerana melibatkan sensitiviti keagamaan selain keselamatan terhadap pengunjung, pelancong serta orang awam khususnya yang melawat kuil tersebut.

Cuma di zaman PR memerintah, projek demi projek yang pernah diusulkan BN, yang mendatangkan manfaat dan kebaikan kepada rakyat ditolak mentah-mentah oleh Pakatan Jahanam termasuk projek tebatan banjir dan projek empangan untuk menghadapi krisis air... boleh pulak ganti dengan projek TERNAKAN BABI!!

Kenapa projek KONDO $$$$ ni boleh pulak carried out? Siapa dapat keuntungan? Well.. for WA, businessman tak ada kepentingan politik sangat,.. sapa leh bagi dia untung, dia akan ikut orang tu.

Dan orang-orang India yang dulunya pada tahun 2007 membantah pembinaan KONDO ini semasa diluluskan di bawah pemerintahan BN terpaksa sekali lagi membantah pembinaan KONDO ini selepas 2008, setelah kerajaan negeri Selangor yang kini diperintah Pakatan Jahanam tamak haloba meluluskan projek berkenaan.

For me, tak ada yang tak boleh dibincangkan dengan kerajaan Barisan Nasional kerana WA faham ramai penduduk di sana dari MIC. Sudah tentunya jika bantahan dibuat pada 2007, kata sepakat dapat dicapai kedua-dua pihak.

Yang lagi NAIFnya... sumber memberitahu WA... rupa-rupanya projek berkenaan sengaja diteruskan, ini kerana Puak Pakatan Jahanam ni sejak dari dulu tahu orang India tempatan di sana memang membantah pembinaan kondo tersebut. Kata sumber lagi, mereka sengaja meneruskan projek berkenaan dalam usaha mengugut penduduk India setempat agar mengundi PR pada PRU13 nanti. 

Undi PR dan mereka akan stop pembinaan KONDO tersebut? Bijak permainan politik kotor mereka ini.

Samada MIC di sana akan mengundi mereka atau tidak, jikalau projek itu diteruskan sekalipun, WA tahu mereka tidak akan rugi sesen pun. Bina tak rugi, tak bina pun tak rugi.. kalau bina dah tentu-tentu boleh pitis.. kalau tak bina dah tentu-tentu boleh dapat undi.

Pada masyarakat India di luar sana. WA harap lu orang tak tertipu la dengan puak jahanam ni.
Jangan lupa tragedi Kg Buah Pala... lu orang selalu kena...jadi jangan cepat percaya.

Diorang janji itu ini bolehla.. lepas dapat... habis la kena pijak...- Waris Amp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads