Jumaat, 23 November 2012

12 di ulu yam - Google Blog Search

12 di ulu yam - Google Blog Search


headbomb: MAK AIH, LAGI DOA UNTUK BN <b>DI ULU YAM</b> BHARU...

Posted: 23 Nov 2012 05:20 AM PST

apa lah sepeet perangai camni ek.. apa masalahnya dengan perangai sepeet orang pas la ni.. dah kemaruk nak putrajaya sangat kah, or dah memang dalam hati mereka ni dah dilamun kepala bana otaknya.. entahlah..
aku rasalah, dendam orang-orang pas ni takkan habis sampai 7 keturunan kot kat umno, kecuali mereka dah insaf dengan cara mereka yang terlampau extrim tu.. so.. kita doa-doakanlah rakan-rakan kita yang taksub tu.. supaya kembali kepangkal jalan... aku ada je kawan orang pas..mereka ok je, kawan tetap kawan takde lah sampai nak doakan rakan-rakan walau berlainan ideologi politik... tapi perangai khawarij lani agak teruk bebeno beb... awat ek.. huh...

korang layan je lah lagu ni.. memang betul pun perangai mereka ni dah tahap apa tah.. huh

PAS hari ini bagaikan mengadakan gerakan seluruh negara menyeru para khawarij berdoa agar menghancurkan kerajaan Islam Umno BN.

Di Masjid Al-Falah Ulu Yam Bharu,Kuala Kubu Bharu pada penghujung khutbah Jumaat siang tadi Iman masjid yang dikenali sebagai totok khawarij Mohd Azmi Bin Hasan telah mengikut jejak langkah Nik Razi doa beliau " Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan raya yang akan datang,turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalin ini"

Korang nak tahu apa yang jadi di masjid selepas itu,kekecohan telah berlaku apabila ramai jemaah kurang senang apabila imam membaca doa tersebut hinggakan Mohamad Saiful Ketua Pemuda Umno Gugusan Ulu Yam Bharu telah bangkit membantah.

baca seterusnya.. klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads