Isnin, 10 Disember 2012

12 di batu caves - Google Blog Search

12 di batu caves - Google Blog Search


Lelaki Maut Ditembak Di Warung <b>Di Batu Caves</b> | My Berita

Posted: 06 Dec 2012 06:12 PM PST

KUALA LUMPUR – Seorang lelaki peniaga besi buruk maut selepas ditembak seorang lelaki tidak dikenali di sebuah warung di hadapan kilang Simen YTL Batu Caves, dekat sini hari ini.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Supt Rosly Hassan berkata, ketika kejadian 12.30 pagi, M Siva Murugesan, 32, dari Kampung Wira Damai Jalan Sri Gombak sedang minum bersama seorang rakan di warung berkenaan telah didatangi seorang lelaki yang tidak dikenali.

"Suspek yang memakai topeng ski, berseluar jeans warna biru, kemeja-T warna putih belang biru serta berkulit gelap.

"Ketinggian suspek lebih kurang 175cm dan berbadan tegap, datang ke arah mangsa dan melepaskan tiga das tembakan ke arahnya," kata beliau kepada Bernama ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata mangsa meninggal dunia di tempat kejadian selepas terkena tembakan di bahagian dada, perut dan kedua-dua tangan.

Sumber

myMetroLelaki maut ditembak <b>di Batu Caves</b>

Posted: 05 Dec 2012 07:27 PM PST

thumbnail

KITA selalu mendengar keluhan dan rintihan graduan baru betapa sukarnya mencari pekerjaan walaupun mempunyai segulung ijazah.

»

LAGI . BESTARI
  • Rangsang anak rajin belajar

    SOALAN yang sering ditanya kepada saya ialah bagaimana mahu menjadikan anak-anak rajin belajar?

  • Tingkat kerjasama

    PUSAT Komunikasi dan Teknologi Maklumat (PICT) Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) mengadakan Kursus Pengukuhan Pasukan: ICT Team Building di Teratak Riverview, Tanjong Malim, baru-baru ini bertujuan mengukuhkan lagi semangat kerja berpasukan di kalangan kakitangannya.

  • KKHL kongsi derita rakyat Palestin

    KOLEJ Komuniti Hulu Langat (KKHL) Selangor menganjurkan program 'We Unite For Gaza', baru-baru ini.

thumbnail

SELEPAS lebih setahun di pasaran, Perodua Myvi 1.5 liter menerima maklum balas memuaskan di ...

»

LAGI . VROOM
  • 30 terima telefon pintar

    SERAMAI 30 pemenang bertuah menerima telefon pintar dan tiket penerbangan dalam pertandingan Pertandingan BHpetrol-Celcom-Permanis-HTC-Firefly.

  • PDISC beri pengalaman baru

    CABARAN Berpasir Antarabangsa Port Dickson (PDISC) 2012, di Pantai Cahaya dan Pantai Selesa Port Dickson Negeri Sembilan, baru-baru ini me­nyaksikan persaingan hebat peserta dalam misi melakar sejarah selain merebut hadiah lumayan.

  • Tukar penyerap hentak setiap lima tahun

    KEDUDUKAN tersembunyi menyebabkan penyerap hentak atau lebih dikenali 'shock absorber' kerap diabaikan sebagai sebahagian sistem suspensi.

thumbnail

KAMERA menjadi gajet wajib kepada pengguna untuk merakam memori indah tidak kira anda berada di ...

»

LAGI . it@METRO
  • Reviu Produk: Berkreatif dengan kamera kompak

    SEBAIK menerima produk Nikon Coolpix P310 untuk ujian it@Metro, tarikan pertama yang membuka hati penguji adalah reka bentuknya yang ringkas dan ringan sesuai untuk kegunaan semua peringkat umur.

  • Reviu Apps: Aplikasi AR Castrol

    CASTROL pakar pelincir premium terunggul di dunia baru-baru ini melancarkan kempen 'See, Hear & Feel the Difference' bagi meraikan jenama pelincir kenderaan yang dipertingkatkan, Castrol Magnatec didatangkan dengan molekul pintar ultrahalus.

  • Perlindungan pelbagai peranti

    TREND Micro Incorporated (Trend Micro)(www.trendmicro.com), penyedia perkhidmatan rumusan keselamatan global melancarkan perisian Trend Micro Titanium 2013 dengan keupayaan perlindungan merentas pelbagai peranti termasuk komputer peribadi, komputer riba, tablet dan telefon pintar.

thumbnail

"MANY many, one piece." Itulah antara ayat popular yang akan didengar apabila ...

»

LAGI . SANTAI
  • Bincang destinasi

    LAMA menunggu, akhirnya si kecil kini bersedia untuk diajak bercuti di luar negara. Ini masanya keluarga kecil anda melakukan perjalanan jauh.

  • Hotel tengah kota

    MAHUKAN penginapan yang selesa, di tengah bandar dan berdekatan pelbagai tarikan pelancongan di Kelantan?

  • Tarikan ikan terubuk masin

    JERITAN peniaga memancing pelanggan ke gerai masing-masing menjadikan suasana di Pasar Minggu Satok di Kuching, Sarawak begitu meriah.

thumbnail

BAGI mereka yang masih mencari pasangan, jangan terlalu menyukarkan diri meletakkan piawaian ...

»

LAGI . AD-DIN
  • Rahsia, khasiat Susu Kambing Anugerah

    SUSU kambing adalah sebahagian sunnah Nabi. Dalam hadis diriwayatkan Abu Hurairah, Rasuluulah s.a.w bersabda, "Allah tidak mengutus seorang nabi kecuali dia itu seorang gembala kambing".

  • Kehebatan amalan zikir

    APA yang diperintahkan Allah pasti mempunyai fadilat, hikmah dan ganjaran pahala yang besar di sisi-Nya. Hal itu termasuklah dalam amalan berzikir.

  • Mudah bayar zakat

    PUSAT Pungutan Zakat - MAIWP (PPZ-MAIWP) memainkan peranan penting bagi membuat kutipan zakat harta bagi Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP).

thumbnail

MENJEJAK keindahan landskap Cameron Highlands, Pahang ia begitu sinonim dengan kehadiran ...

»

LAGI . DEKOTAMAN
  • Laman indah Mariam

    MENCIPTA sesuatu landskap bagi menarik pemandangan dan keindahan sekitar rumah tidak semestinya mendiami banglo atau rumah mewah, memadai rumah kampung asalkan bijak menghias.

  • Atap senghora warisan tradisi

    ATAP senghora popular di negeri pantai timur khususnya Kelantan dan ia dijadikan atap rumah.

  • Perabot pelengkap

    KEUNIKAN ukiran dan reka bentuk perabot jati yang menyerlahkan gaya eksklusif sukar dinafikan apatah lagi dipadankan dengan aksesori atau perhiasan lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads