Sabtu, 19 Januari 2013

12 di ampang - Google Blog Search

12 di ampang - Google Blog Search


Bilakah Isu Gangguan Air <b>di Ampang</b> akan berakhir | Aduan Rakyat <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2013 04:00 PM PST

Gangguan Bekalan Air DiSelangor bilakah akan berakhir.Sekiranya masalah ini masih berpanjangan harap ada orang yang bertanggungjawab dapat menolong selesai masalah penduduk dikawasan Ampang dan Cheras.Bertalu-talu menelefon minta bekalan air kecemasan dihantar tapi tiada penghantaran dibuat.Call banyak kali untuk dapatkan bekalan air kecemasan.

Bila ditanya mengapa tak hantar air ,katanya lori terhad permintaan terlalu banyak.Tapi kondo tempat orang kaya satu hari sampai 6 trip penghantaran,terhad pakah itu.Itu namanya pilih kasih.Kami semua pun rakyat yang turut membantu dalam pembanguna ekonomi negara,kami juga harus dapat menikmati hidup yang selesa tas usaha kami.Wahai orang yang berkuasa harap fikirkan ,kalau bekan air terrawat dah semakin kritis ,agihkan secara adil.Tapi kondo,kedai mamak ada pulak tangki yang dibekalkan oleh syabas.

Kawasan kondo yang berpagar ada dibekalkan tangki apa nak jadi dengan penduduk diluar pagar.Janganlah pihak yang berkuasa memilih kasih kepada golongan kaya yang tinggal didalam pagar.Bila call Syabas dia kata tangki tu terhad ada 170 sahaja.Kalau dah tahu terhad, letak tangki tu tepi jalan besar kawasan pandan utama semua penduduk boleh merasa barulah adil……Harap ketengahkan isu ini….Akhiri penderitaan kami.Kami pun rakyat yang sama 2 berusaha untuk negara tapi lelah jerih kami bukan untuk kesenagan oarang lain.

By: LINDA

PERINGATAN:  AduanRakyat.com.my tidak bertanggungjawab terhadap aduan yang diutarakan melalui laman web ini. Ia adalah aduan peribadi pengadu dan tidak semestinya menggambarkan pendirian AduanRakyat.com.my.

Aduan yang berkaitan:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads