Sabtu, 26 Januari 2013

12 di rawang - Google Blog Search

12 di rawang - Google Blog Search


*kos alignment tayar <b>di rawang</b>* | ! Si Blogger Mama

Posted: 26 Jan 2013 02:06 AM PST

As salam,

Tadi lepas waktu Zohor, kami keluar untuk dapatkan sesuatu buat Aisha, sebelum tu Hubby ajak pi kedai tayar nak alignment tayar si maroon...

Dah sampai kedai berkenaan, bincang ngan orang kedai, kerja pon bermula, dah siap test drive, lebih kurang setengah jam kemudian, kerja pon selesai. Sesi membayar pon dilakukan oleh Hubby...

Aku tengok resit, electric wheel alignment (front) rm25, adjust pump chamber rm50, total rm75. Hurm, aku x tau la murah ke mahal kan, maklum aku x pakar ngan dunia permotoran ni...

Pada aku, berape yang kedai charge, aku bayar je...hehe

K, sekian

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads