Khamis, 21 Mac 2013

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di kelana jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2013 01:04 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BIRTHDAY <b>DI</b> WILLIAM CORNER <b>KELANA JAYA</b> – CERITA AKU <b>...</b>

Posted: 11 Dec 2012 06:58 AM PST

image

Yeah. . Happy Birthday to ME. Agak janggal sebenarnya untuk ingat hari lahir sendiri hihi. Gigih nak makan di William Corner Kelana Jaya. Semata mata nak makan Roti Cheese Naan yang super sedap.
Jalan agak sesak rupanya. Lupa, 11 Disember kan cuti umum bagi Selangor. Aku berkongsi tarikh lahir dengan Sultan Selangor :)

Apapun, aku order Air Mangga ( campuran mangga,laici dan tembika), Air Laici + peach, Roti Naan Cheese ( mozarela ) dan Butter Chicken ahaks. Nyum nyum

image

Sangat sedap ok butter chicken tu. Cuma aku tak boleh blah sangat dengan rasa mozarela ( cheese yang diperbuat daripada susu kerbau ). Memang betul mozarela. . . Rasa kerbaunya betul betul original. Hahaha. . . Aku prefer cheese yang diperbuat daripada susu lembu kot ahaks. Layankan je. . .

image

image

Makan disini betul betul puas hati. Berbaloi. . .

Terima kasih kerana membaca blog mykeledek dot com ini. Subscribe via email (Feedburner)Facebook Fanpage, follow Twitter @denniszillVideo (Youtube) danGoogle +

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads