Selasa, 19 Mac 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


[PANAS] Psy <b>di Sepang</b>, Tidak Timbul Pula Isu Nyawanya Diancam <b>...</b>

Posted: 18 Mar 2013 08:17 AM PDT

Isnin, 18 Mac 2013 " ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Psy Sabtu lalu telah mengadakan persembahan di Festival Future Musia Asia (FMFA2013) yang berlangsung di Litar Sepang, Kuala Lumpur.

Bukankah Psy dilaporkan oleh media perdana diancam oleh pihak tertentu sewaktu menjayakan rumah terbuka BN?

Hahahaha

Dalam konsert itu, superstar Korea itu turut mengumumkan bahawa dia tidak akan menyanyikan lagu 'berhantunya', Gangnam Style, di mana-mana konsert mahupun acara hiburan selepas ini.

Pengumuman secara rasmi itu dibuat oleh bintang sensasi Korea itu sendiri sewaktu membuat persembahan di hari kedua konsert FMFA2013. 

"Sejak Julai tahun lalu, kini hampir sembilan bulan lagu ini telah membawa saya menjelajah dan membuat persembahan di serata dunia. Lagu ini juga yang membuatkan saya mampu berdiri di hadapan anda semua.

"Saya juga sudah tidak merasakan diri saya manusia lagi, saya kuda. Jadi, saya dengan rasminya mengumumkan bahawa persembahan Gangnam Style ini adalah yang terakhir, di sini, di Kuala Lumpur!

"Tiada lagi persembahan Gangnam Style kerana selepas ini saya teruja untuk memperdengarkan single terbaharu saya yang akan diedarkan pada 13 April ini", kata PSY seperti dipetik portal MD. -DCM

Bagaimana timbul cerita keselamatan Psy terancam? Tonton video di sini.

detikSport : Tak Lagi Catat Waktu Tercepat <b>di</b> Tes <b>Sepang</b>, Pedrosa <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2013 09:03 AM PST

Sepang - Untuk kali pertama dalam tes pramusim MotoGP 2013 di Sepang, Dani Pedrosa tidak mencatatkan waktu tercepat. Tetapi ia tetap mengaku puas.

Tes di Sepang yang saat ini sudah memasuki hari kedua adalah bagian dari tes periode kedua di Sepang. Sebelumnya, pada periode pertama yang berjalan 5-7 Februari, Pedrosa senantiasa tampil sebagai pebalap tercepat.

Pada tes periode kedua di Sepang, pebalap Repsol Honda itu juga mengawali tes hari pertama, Selasa (26/2/2013), sebagai yang tercepat. Namun, pada hari kedua, Rabu (27/2), ia digeser oleh rival beratnya dari Yamaha, Jorge Lorenzo.

Pun demikian, Pedrosa yang hari ini lebih banyak berkonsentrasi ke pemetaan mesin dan pengujian fork dan shock pada motornya, tetap mengaku puas.

"Aku puas. Hari ini kami menjalani banyak lap, termasuk menguji shock dan fork depan Ohlins. Hari ini juga amat panas. Tapi ini tes yang cukup menarik," kata Pedrosa di Crash.

"Tidak semua berjalan positif, tapi kami mendapatkan sejumlah informasi berguna. Ketika Anda menghabiskan sedemikian banyak waktu di lintasan yang sama, itu bagus karena Anda bisa membandingkan sejumlah perubahan."

"Aku semakin mengenal dan belajar lebih banyak tentang motor ini. Bukan perubahan besar, tapi sejumlah hal berbeda... Pada saat ini aku merasa lebih yakin ketimbang tahun lalu," bebernya.

( krs / rin )

Tetap update informasi di manapun dengan http://m.detik.com dari browser ponsel anda!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads