Sabtu, 27 April 2013

12 di petaling jaya - Google Blog Search

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Video Panas Serangan Di Ibupejabat PKR <b>Di Petaling Jaya</b> | Politik <b>...</b>

Posted: 11 Mar 2013 05:00 PM PDT


 Sejak akhir-akhir ini Politik samseng telah mula melanda negara kita, seolah-olah negara kita ini tiada undang-undang untuk menghalang perkara gila ini dari terus berlaku. Sistem pencegahan yang tidak adil, jika perbuatan dari pihak pembangkang cepatnya di ambil tindakan tetapi jika di pihak kerajaan tiada tindakan diambil. 

Semakin hari aku tengok budaya menghasut telah disemat ke dalam dada orang melayu betapa jahatnya pembangkang terutama Anwar seolah-olah segala kejahatan di Malaysia ini adalah disebabkan oleh beliau, inilah terjadi apabila ada sifat bacul dan satu lagi isu Emosi adalah  Cina akan memerintah Malaysia jika diberi mandat. Permainan Emosi talah di canangkan berulang-ulang sehingga kaum Melayu yang buta maklumat akan marah dan terjadinya Politik Samseng seperti sekarang.

Kes Tian Chua, Fitnah terhadap Anwar Ibrahim di mainkan di media Massa Perdana saban hari. Adalah tidak adil apabila orang yang dituduh tidak diberikan hak untuk membuat pembelaaan, inikah ajaran yang diajar di dalam Islam.

Haish3........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads