Khamis, 25 April 2013

12 di teluk datok - Google Blog Search

12 di teluk datok - Google Blog Search


Breaking News: 2 calon DAP bertanding kerusi Dun <b>Teluk Datuk</b> <b>...</b>

Posted: 06 Apr 2013 07:49 AM PDT

Memang sudah terang lagi bersuluh.Kalau dalam parti sendiri pun mempunyai konflik yang ketara,apatah lagi kalau diberi untuk memerintah negara,sudah pasti HANCUR jadinya.
Namun,inilah wajah sebenar parti DAPig.Masing-masing mahu menunjukkan kuasa hingga lupa akan kebajikan rakyat.Di Dun Teluk Datuk sudah berlaku "perang"antara calon-calon yang bakal bertanding.Sekitar jam 5:30 petang tadi,bertempat di hadapan Dewan Orang Ramai,Jenjarom  telah berlangsungnya satu perhimpunan secara aman  bagi MEMBANTAH Philip Tan dilantik semula terajui Dun Teluk Datuk pada PRU 13 ini,seramai lebih 30 orang  berbangsa India dan seorang berbangsa Cina kelihatan membawa sepanduk menyatakan bahawa mereka MENOLAK Philip Tan untuk menjadi calon Dun Telok Datuk dengan alasan Philip Tan telah banyak kali mengetepikan masyarakat India.

Ternyata Philip Tan pada malam yang sejuk ini rasa akan bahang penolakkan rakyat terhadap beliau.
Namun sebaliknya di Pejabat DAPig Cawangan Teluk Bunut,satu sidang media telah diadakan dimana di situ.LIM SOON HONG dikhabarkan akan bertanding di Dun Teluk Datuk bagi menggantikan Philip Tan.

Pergh!lagilah bengang Philip Tan,Ada gunting dalam lipatan rupanya.Baguslah tu.Yang di Jenjarom buat demo,yang di Teluk Bunut buat sidang media.Macam ada sesuatu yang tak kena..

Apa-apa pun AKU TETAP UNIDI BARISAN NASIONAL!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads