Ahad, 26 Mei 2013

12 di klang - Google Blog Search

12 di klang - Google Blog Search


PERGH!!!!!... RIBUAN RAKYAT KAPAR, <b>KLANG</b> <b>...</b> - Omak Kau!!!!

Posted: 01 May 2013 05:27 AM PDT


LOKASI:-   HADAPAN ECONSAVE TAMAN KLANG UTAMA, KLANG.

TARIKH/WAKTU:-   1hb Mei 2013/4.30 ptg

Cukup punya dahsyat sambutan diberikan oleh rakyat Parlimen P109 Kapar kepada "Ejen Sulu" DSAI petang tadi.

Inagatkan apabila dituduh pelbagai ejen dari yahudi, CIA, Cina dan terbaru ejen Sulu, rakyat akan menjauhkan diri dan boikot apa jua ceramah maupun program yang melibat DSAI....rupa-rupanya tidak beb!!!...lagi kuat dituduh ejen segala ejen lagi berbondong rakyat sokong dan dakap perjuangan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat walaupun dibawah matahari terik.

Nampaknya taktik UMNO nak pikat hati rakyat dengan serang DSAI dari pelbagai sudut tidak memberi sedikit pun kesan dan impak.

Sebelum beliau hadir bapa Saiful Bukhari Azlan lazim pula buat U-Turn kata betula DSAI liwat anaknya..Ingatkan cara pengakuan flip flop itu rakyat sudah pastilah naik meluat dan menyampah kepada DSAI...tapi tidak juga.

Agaknya sekarang UMNO/BN pimpinan Najib Razak sebagai Presiden dan Mahathir sebagai penasihat sudah pasti dah mati akal cara mana nak sekat DSAI dari menjadi PM ke-7 selepas 5hb Mei 2013 ini.

Hari yang bersejarah ini dihadiri sama calon PKR/PR Parlimen Kapar Sdr Manivannan Gowindasamy dan Ketua Gabang PKR Kapar Tuan Azizi Ayub.

Parlimen P109 Kapar, Ins'y Allah akan kekal ketangan Pakatan Rakyat jika diambil kira sambutan dan mood rakyat petang tadi.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA...PAS GANTI UMNO...PR GANTI BN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads