Khamis, 8 Ogos 2013

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Iftar potluck <b>di</b> dataran <b>Shah Alam</b> | Terbaek Network

Posted: 30 Jul 2013 09:33 PM PDT

Pada hari ahad yang lalu kami telah berkesempatan untuk turut serta dalam majlis santai Iftar potluck di dataran Shah Alam .  Majlis ini di anjurkan oleh parenting blogger kita iaitu En. Melastik bintang-bintang berkelipan.. hehe :-)

. Majlis ini memang tidak sama seperti majlis Iftar yang lain kerana ia adalah satu majlis yang santai lepak-lepak atas padang dataran Shah Alam. 

Setiap blogger perlu membawa makanan masing-masing sebelum hadir dalam majlis Iftar potluck di dataran Shah Alam ini. Kemudian segala jenis makanan yang telah di bawa akan di kumpulkan bersama-sama supaya kami semua dapat merasa.

Memang sangat banyak lauk-pauk dan kueh-mueh yang mereka ni bawa ke Iftar potluck di dataran Shah Alam ni.. sampai berlebih-lebih. Korang tengok lah sendiri gambar-gambar yang sempat saya rakamkan di bawah ini .

ramai juga yang turut serta dalam Iftar potluck di dataran Shah Alam ni, antara blogger yang saya kenali ialah Melastik BintangBro FramestoneAcul, IrwanAinaaSyukriTahirNamiaCintaAzman Ismail, Ohmedia Crew, BoniKacak,  ladfeamir dan  lain2

kami memang sangat seronok dapat sama-sama berbuka secara santai macam ni, kalau tidak sebelum ni asyik makan di restoran je kan.. jadi di harapkan akan ada lagi Iftar potluck di dataran Shah Alam ini pada tahun-tahun akan datang insyaallah jika panjang umur :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads